Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2011

To καραβάκι...

Δυστυχώς δεν είμαι νησιώτισσα και έτσι δεν έχω πολλές μνήμες από νησιά ή θάλασσα επειδή πηγαίναμε σπάνια με τους γονείς μας.Ομως η ζωή ή καλύτερα να πω ο Θεός ,τα έφερε έτσι τα πράγματα και είμαστε εδώ και 5μιση χρόνια στην όμορφη Κρήτη!
Με το που γυρίσαμε από τις πατρίδες τέλη Αυγούστου ένιωσα την εσωτερική ανάγκη να φτιάξω ένα καραβάκι να στολίζει το σαλονάκι μας,αλλά δεν ήξερα πως.Επιπλέον δεν ήξερα πως να φτιάξω το καραβάκι να μοιάζει παλιό .
Μάζεψα κάποια υλικά, δηλαδή θαλασσόξυλα,ύφασμα,χάντρες,τη ξυλόκολλα (που δεν αποχωρίζομαι ποτέ)αλλά και πάλι 'κολλούσα' γιατί ήθελα να δώσω και κάποιες λεπτομέρειες.Αρχισα να δένω με σπάγγο μερικά ξυλάκια δημιουργώντας το σώμα του καραβιού,έβαζα και λίγη ξυλόκολλα στις ενώσεις,άφηνα να στεγνώσουν και συνέχιζα κολλώντας το ξύλο για κατάρτι κάθετα στο σώμα.Με παίδεψε λίγο σε αυτό το σημείο ,αλλά η ξυλόκολλα έκανε το θαυματάκι της.
Τα αφησα λιγάκι στην άκρη για 2 μέρες και έψαξα εικόνες στο ιντερνετ και τελικα για καλή μου τυχη πεφτω στο μπλογκ :


http://diaheiros.blogspot.com/2011/08/tutorial

Η περιγραφή της είναι μοναδική και πάρα πολύ βοηθητική!Γιατί περιγράφει βήμα -βήμα τη διαδικασία και πιστεύω ο οποιοσδήποτε μπορεί να το φτιάξει.Θέλει μόνο χρόνο να έχει κανείς και λιιίγη υπομονή .
Ετσι και σ'εμένα το συγκεκριμένο μπλογκ μου έδωσε πολύ θάρρος να ολοκληρώσω τα καραβάκια μου και να μην τα παρατήσω και ορίστε πόσα προέκυψαν:








Και το σημερινό καράβι ,το μεγαλύτερο, το έφτιαξα για να το αφήσω στο παιδικό τμήμα της σχολής της Βυζαντινής μουσικής ,που πηγαίνω πάρα ποοολλααά χρόνια και δε λέω να τελειώσω, γιατί είμαι κακή μαθήτρια...Ελπίζω πάντως να αρέσει το καράβι στα μικρούλια!


Οι φωτογραφίες ,επειδή είναι από κινητό ,τα αδικούν λιγάκι .Δε πειράζει ,σκοπός είναι να πάρετε μια ιδέα και να ασχοληθείτε και εσείς με κάτι όμορφο ...
Αυτά τα ολίγα από εμένα.
Καλές δημιουργίες να έχουμε!Α!Και καλό μήνα από αύριο!
Update :Φωτογραφίες με τη ψηφιακή:


Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2011

Kαλό χειμώνα τώρα πια...με ένα λικεράκι...

Επειτα από τόοοοοοοσοοοο καιρό και αρκετά πειράματα στρώθηκα για να ανεβάσω μερικές αναρτήσεις για να κάνουμε όλοι μας πιο όμορφη και πιο δημιουργική τη ζωή μας!
Ελπίζω να είστε όλοι καλά!
Θα ξεκινήσω με ένα λικεράκι πανεύκολο 2 υλικών ,παρακαλώ!Δε χρειάζεται την προσθήκη ζάχαρης,αλλά αν δεν αρέσει σκέτο, φυσικά και μπορείτε να βάλετε όση επιθυμείτε.
Λοιπόν,θα χρειαστούμε ρακί ή τσίπουρο,αλλά πιστεύω πως μπορεί να γίνει και με άλλα αποστάγματα-ποτά ή και με οινόπνευμα ποτοποιίας,για το οποίο δε γνωρίζω εκ πείρας ,αλλά έχω ακούσει ότι έχει πολύ καλά αποτελέσματα καθ'ότι δεν έχει μυρωδιά ,όπως συνήθως η ρακή ή το τσίπουρο.Και τέλος θα χρειαστούμε ξύλα κανέλας,καμιά δεκαριά, μικρά φτάνουν.Βάζουμε όση ρακή θέλουμε σε ένα βάζο,αρκεί να καλύπτει τα ξυλάκια κανέλας ,κλείνουμε με το καπάκι του και το αφήνουμε σε ένα ντουλάπι ....

Εγώ μετά από 2-3 βδομάδες ,δε θυμάμαι καλά,το δοκίμασα και ήταν πολύ καλό!Τώρα γιατί δε βάζω ζάχαρη.Η κανέλα ,αν έτυχε να βράσετε ποτέ για παρασκευή αφεψήματος(για τις δύσκολες μέρες μας)θα έχετε διαπιστώσει πως το αφέψημα ελαφρώς γλυκαίνει.Ακριβώς το ίδιο συμβαίνει και με το λικεράκι κανέλας,γλυκαίνει ελαφρά και πίνεται ευχάριστα τουλάχιστον από μένα και τις φίλες μου που το δοκίμασαν,αλλά γούστα είναι αυτά και μπορείτε ,αν θέλετε, να βάλετε ζάχαρη.Επίσης λιγάκι πικρίζει,αλλά αυτό είναι φυσικό ιδίωμα της κανέλας.
Επίσης να πω πως σύμφωνα με ιατρικές έρευνες η κανέλα βοηθάει σημαντικά στον διαβήτη, δείτε αυτό:
http://www.medlook.net/article.asp?item_id=2353
Τέλος ,αν και δεν το δοκίμασα ακόμη,μου είπε μια φίλη πως θα πήγαινε τέλεια σε γλυκά για αρωμα και γευση.Δοκιμάστε το αν σας αρέσει η κανέλα!

Δευτέρα 27 Ιουνίου 2011

Diaper cake ή τούρτα από πάνες

Γεια!Τι κάνετε;Διαπιστώνω πως έχω να βάλω ανάρτηση 2 μήνες!Που τρέχει το μυαλό μου ;
Σε χιλιάδες πράγματα...
Βέβαια και αυτή είναι η τελευταία φορά που γράφω για το καλοκαίρι γιατί στις διακοπές δυστυχώς δεν έχουμε ιντερνετ,αλλά από την άλλη είναι μια καλή αποτοξίνωση από την ψηφιακή τεχνολογία,οπότε δε στεναχωριέμαι πάρα πολύ.
Σήμερα ήθελα να σας δείξω πως να φτιάξετε ένα δώρο για μια φίλη σας που γέννησε πρόσφατα.Μπορεί να γίνει και με λίγα χρήματα ,αλλά και με περισσότερα,από εσάς εξαρτάται.Χρειάζεται να πάρετε τα εξής υλικά:
50 πάνες για νεογέννητα
λαστιχάκια
πιπίλες
αφρόλουτρο μωρουδιακό
κρέμα συγκάματος
μπιμπερό
κουδουνίστρα
ένα στρογγυλό χαρτόνι
και ό,τι άλλο μπορείτε να σκεφτείτε ότι χρειάζεται ένα μωρούλι ή η μαμά του.
Σε αυτό το σύνδεσμο θα δείτε πως μπορείτε και εσείς να φτιάξετε μία τούρτα από πάνες.
http://www.youtube.com/watch?v=1rkogoDR4pI&feature=related

Iδού η δική μου εκδοχή:



Τρίτη 10 Μαΐου 2011

Ραφιέρα από παλέτες ξύλινες...

Καιρό έχουμε να τα πούμε εεεε;Σήμερα λέω να γράψω για τις παλέτες!
Ξερετε αυτές τις ξύλινες πεταμένες παλέτες που υπάρχουν στην ακρη των δρόμων και που συνηθως δεν τις δίνουμε και πολλή σημασία ;
Ε.. και όμως αυτές μπορούν να γίνουν πανέμορφες ραφιέρες για τα βιβλία,τραπέζια κλπ.
Εδω σας δείχνω μία μόνο από τις πάμπολλες που υπάρχουν στο σπίτι μας.Εγώ τις σχεδιάζω,ο σύζυγος τις φτιάχνει και στο τέλος τις βάφω εγώ.Θα μου πείτε πως δεν είναι και τέλειες,δεν πειράζει, σημασία έχει ότι εμάς όμως μας αρεσουν και έχουν συμμαζευτεί όλα τα βιβλία μας και το σαβουριό μου.

Τετάρτη 6 Απριλίου 2011

Λαμπάδα πασχαλινή

Λίγο η οικονομική κρίση ,λίγο τα χειροποίητα που μ’ αρέσουν, είπα φέτος να φτιάξω τη λαμπάδα του βαφτιστήρα μου (ή φιλιότσου να το πω και κρητικά καλέ…).
Πήρα μια σκέτη λαμπαδίτσα και ένα διακοσμητικό από μαγαζί που πουλάει ανάλογα πραγματάκια, μερικές κορδέλες ,ααα ..και ένα κουτί για τη λαμπάδα και ιδού το αποτέλεσμα.


Εμένα μου αρέσει για πρώτη απόπειρα, αλλά δεν ξέρω αν θ'αρέσει στο μικρούλη και στους κουμπάρους μου…Το πολύ αγοράζω μία άλλη...αν και δε θα το 'θελα.
Οποιος θέλει καμιά διευκρίνιση ,ας μη διστάσει να μου πει.

Καλέ πείτε μου τη γνώμη σας ,ένα σχολιάκι τόσο δα ,τι πειράζει…;;;;
Μη ντρέπεστε δε δαγκώνω...
Χρειάζεται να σας παρακαλάω...(Αχχχ!Εκεί έφτασα!)
Να βγω και εγώ το καημένο από την ανασφάλεια…

Σάββατο 2 Απριλίου 2011

Αλλη κορνίζα από κουτί με σοκολατάκια

Πριν 6-7 χρονάκια ,όταν ήμουν φοιτήτρια, μου είχε δωσει ο αδερφός μου ένα κουτί από σοκολατάκια,νομίζω μάλιστα από κάποια χώρα βαλκανική.Το καπάκι του ήταν από ύφασμα και είχε ένα κέντημα στο κέντρο ,που νομίζω πως το πέταξα...Τι χαζομάρα έκανα...
Το είχα λοιπόν στο σκουπιδαριό μου -έτσι ονομάζω τον όγκο με διάφορα πράγματα που έχω και τον σεργιανάω από Θεσ/κη μέχρι την Κρήτη...- και πέρσι όταν έφτιαξα τις κορνίζες τις προηγούμενες που ανάρτησα,είπα να κάνω κάτι και με αυτό το κουτί.
Εβγαλα το εσωτερικό χαρτόνι με ένα χαρτοκόπτη και το ύφασμα το κόλλησα από πίσω,όπως φαίνεται στη φωτό.Ξέρω,ξέρω δε φαίνεται πολύ ωραίο από πίσω ,αλλά δε με πειράζει πολύ.
Επειτα κόλλησα μία τρέσσα με λουλούδια ,που υπήρχε ξέμπαρκη στο σκουπιδαριό μου...
Εκανα βέβαια μία χαζομαρίτσα και έκοψα το κέντρο και στη βάση του κουτιού ,αν και δε χρειαζόταν ,γιατί το πίσω μέρος ακουμπά στον τοίχο ,αλλά σας το δείχνω για να δείτε ότι δεν είναι τέλειο .


Το αποτέλεσμα ,εμένα μου αρέσει!Αντί για φωτογραφία δική μας ,εβαλα ένα πουλάκι-το χρυσό μου δεν είναι πολύ γλυκούλι;- που ταιριάζει με τη διακόσμηση του σπιτιού μας.


Και στον τοίχο: