Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Οργάνωση. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Οργάνωση. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2012

Ανακύκλωση και άλλων κουτιών και μαξιλαράκια για καρφίτσες...

 Θέλω πόσες μέρες να κάνω αυτή την ανάρτηση και δε βρίσκω χρόνο. Τελικά έκατσα απόψε,δεν άντεξα,  γιατί ήθελα  να σας δείξω κάποια πραγματάκια που φτιάχνω εδώ και 4 μέρες ,χαμός στο σαλόνι ,με έπιανε κατά διαστήματα βήχας από τις αναθυμιάσεις των χρωμάτων  και κυρίως του λούστρου ,ελπίζω να είναι παροδικό και να μη μου αφήσει κάτι μόνιμο στο λαιμό! 

Λοιπόν τυχαία έπεσα σε αυτό το βίντεο από το you tube

και μου έδωσε τέτοια ώθηση ,αν και δεν κατάλαβα γρι από όσα έλεγε η κυρία !!!
Ούτε ακολούθησα όσα έδειχνε ,απλά με  ό,τι είχα  προσπάθησα να αποδώσω αυτό που έβλεπα.
Πήρα  2 κουτάκια από ρολόγια  κρατημένα από πόσους αιώνες και τα μετέτρεψα !Σε τι; Θα δείτε σε λίγο!
Κόλλησα πάνω στο καπάκι των κουτιών διάφορα είδη ραπτικής, μικρά ψαλιδάκια, κουμπιά, παραμάνες κ.ά. και έβαψα με ακριλικά τις επιφάνειες - και έπειτα ,αφού στέγνωσαν ,με ένα κομμάτι από σφουγγάρι περνούσα ταμποναριστά  το χρώμα πάνω στις επιφάνειες, δίνοντας την όψη του παλιού. Τέλος πέρασα με λούστρο για να σταθεροποιηθούν τα χρώματα.
Δεν ξέρω αν τα κατάφερα να μοιάζουν με όψη παλαιού ,όπως  της κυρίας ,αλλά εμένα μου άρεσε το αποτέλεσμα και χάρηκα που τα κουτιά μου αξιοποιήθηκαν και δεν τα πέταξα, αν και το σκεφτόμουν .

 Να δειτε, εδώ το ένα κουτί είναι βαμμένο με το σκούρο χρώμα :



 Και μετά με το ανοιχτό χρώμα του, ανάποδα το φωτογράφησα,αλλά δεν πειράζει,εεε;

Το εσωτερικό του:

Και το άλλο κουτάκι:


 Μετά πήρα 2 καπάκια από μπουκάλι νερού και ελαιολάδου ,άνοιξα στο καθένα από μια τρύπα στο κέντρο και πέρασα ένα λαστιχάκι.
Μετά έφτιαξα δυο μαξιλαράκια από υαλοβάμβακα και τα τύλιξα  με υφασμα ,δημιουργώντας δύο στρόγγυλα σφουγγαράκια και με θερμόκολλα τα κόλλησα στα καπάκια .Από πάνω κολλησα επίσης στο ένα κομματάκι από υφασμα με πούλιες ,ενω γύρω από το καπάκι κόλλησα λίγη τρέσα  στο ένα και στο άλλο λίγη κορδέλα.
Δεν ξέρω πως λέγεται στη γλώσσα μοδιστρικής ,νομιζω πελότα για καρφίτσες.
Στο πρώτο διακρίνεται το λαστιχάκι ,μέσα από το οποίο περνάμε το δάκτυλό μας και το στερεώνουμε ,όταν εργαζόμαστε με τα ραπτικά μας.Την ιδέα την είχα δει παλιά σε ένα ξένο σάιτ, αλλά δε θυμάμαι που.Είχα χαρίσει σε μοδίστρα μάλιστα ένα και είχε πετάξει από τη χαρά της!!!Δεν περίμενα να της αρέσει τόσο πολύ!!!

 Τέλος ,σας δείχνω και το σοκολατένιο ρυζογαλάκι που έφτιαξα σήμερα και πήρα  πολύ καλές κριτικές !!!

 Η συνταγή του είναι  από το  http://www.chocosplash.gr  εδώ  .Τα αντιγράφω και εδώ για ευκολία:

Υλικά:
1,5 λίτρο φρέσκο γάλα
1 κούπα ρύζι γλασέ
½ κούπα ζάχαρη
1 βανίλια
1κουταλιά κορν φλάουερ
2 κουταλιές βούτυρο
200γρ κουβερτούρα
Καλλιτεχνική Διαδικασία
Πλένουμε το ρύζι και το βάζουμε να βράσει με μια κούπα νερό.
Μόλις απορροφήσει όλο το νερό προσθέτουμε το γάλα, τη ζάχαρη, το κορν φλάουερ και τη βανίλια και τα αφήνουμε να βράσουν σε σιγανή φωτιά ανακατεύοντας συχνά.
Όταν βράσει το ρύζι και πήξει το μίγμα αποσύρουμε από τη φωτιά και ρίχνουμε την κουβερτούρα σε κομμάτια και το βούτυρο. Μοιράζουμε το ρυζόγαλο σε μπολ και τα αφήνουμε για μερικές ώρες στο ψυγείο να κρυώσουν.


 Απλά εγώ το σέρβιρα με τριμμένη κουβερτούρα από πάνω και επίσης ένα μυστικό στο ρυζόγαλο είναι να βάζεις και λίγο αλατι όταν βράζει,του ταιριάζει πάρα πολύ!!!


Αυτά για σήμερα ,σύντομα θα δείξω και άλλα πραγματάκια που έφτιαξα ,αλλά δεν πρόλαβα να σας δείξω απόψε.
Ευχαριστώ πολύ  που με επισκέπτεστε  στο μπλογκόσπιτάκι μου ,μου δίνετε πολλή χαρά  με τα σχόλιά σας!!!
Να περάσετε όμορφα το τριήμερο!!!
Και σας εύχομαι καλή Σαρακοστή ,καλή νηστεία και καλό αγώνα!!!


Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2011

Organiser από πετσέτα και μια καρτουλα στο Καστελόριζο!

Αυτές τις μέρες όλο λέω να στολίσω και όλο το αμελώ.Εχω δει και πολλές ιδέες στα σπιτάκια σας, αλλά που να πάρω μπρος...
Προς το παρόν ,έφτιαξα ένα organiser (πώς αλλιώς να το πω;;;) από παλιά πετσέτα προσώπου για να συμμαζέψω τα τζιτζιρομίτζιλα που δεν χωράνε στα ντουλαπάκια του μπάνιου.Βγήκε λίγο στραβό ,αλλά δεν πειράζει.
Παρόμοια κατασκευή είχα φτιάξει όταν ήμουν  στο Γυμνάσιο ,αλλά τοτε το organiser το είχα φτιάξει με τζην παντελόνι  που του είχα  ανοίξει τις ραφές και μέσα έβαζα κοκκαλάκια,χτένες,καθρεφτάκια,τσιμπηδάκια κλπ.Φυσικά δεν υπάρχει πια .
Εχει καιρό που το ξανάδα στο σάιτ της Μartha Stewart  με πετσέτα και όλο έλεγα να το φτιάξω να συμμαζευτεί το χάος!Ιδού λοιπόν:


Απλή είναι η κατασκευή της.Διπλώνεις σε 2 σημεία τη πετσέτα ή παραπάνω αν η πετσέτα είναι μεγαλύτερη και ράβεις τις  θήκες δεξιά και αριστερά και κάτω από τις θήκες,εδώ υπάρχουν 4 τσέπες-θήκες.Στην πάνω θέση ράβουμε γύρω από ένα ξύλο-εγώ είχα το 1/3 απ' το σκουπόξυλο αυτής της κατασκευής- την πετσέτα ,ώστε να συγκρατεί σε ίσια γραμμή την κατασκευή.
Τέλος ,στις άκρες του ξύλου δένουμε ένα κορδόνι και το κρεμάμε.
Αυτό ήταν ,λοιπόν.
Σε αυτή τη φωτό σας σχεδίασα -στραβά,το ομολογώ-τα σημεία που ράβουμε.


Πρόσφατα μια φίλη μου έστειλε μέιλ  που αφορά το Καστελόριζο,προσπάθησα να το περάσω από το μέιλ μου  εδω, αλλά ''κολλούσε'' ο ρημάδης ο υπολογιστής μου και έτσι μερες που είναι ,είπα να  σας θυμίσω  αυτή την ανάρτηση  από το χαμομηλάκι  που μοιάζει με αυτή του μέιλ που μου έστειλαν:
http://hamomilaki.blogspot.com/2011/09/vivlia-sto-kastelorizo.html?spref=bl

αφορά την αποστολή στο Δημοτικό ή το Δημαρχείο Μεγίστης Καστελόριζου μιας καρτούλας ,ενος βιβλιου από τη βιβλιοθήκη μας ή ενός δωρου !
Εγω ετοιμασα μια καρτούλα,όχι δεν είναι χειροποίητη,δυστυχώς δεν εχω επιχειρήσει , και ναι την εκτύπωσα.Είναι πάντως η Γέννηση Του Χριστού από τον Φώτη Κόντογλου.Για δώρο δεν έχω σκεφτεί ακόμη...

Παρακάτω παραθέτω και 3 κάλαντα που με ξετρελαίνουν αυτές τις μέρες!Το ένα από τη φωνη του Παντελή Θαλασσινού και τα άλλα από τον Χρ.Τσιαμούλη και την Κατερίνα Παπαδοπούλου ,τραγουδίστριας Παραδοσιακής κυρίως μουσικής ,της οποίας είμαι θαυμάστρια!
Ελπίζω να σας αρέσουν ,όσο και μένα!







Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2011

Μemo board ή πίνακα ανακοινώσεων

Σήμερα θα σας πω για το memo board ή πίνακα ανακοινώσεων που υποσχέθηκα από χτες.
Είχα βρει πριν πολύυυυυ καιρό κυριολεκτικά στα σκουπίδια(απ'έξω από τον κάδο ,μην φοβάστε )μια επιφάνεια ξύλου από τραπέζι,δυστυχώς δεν πρόλαβα τα πόδια του τραπεζιού, γιατί μετά από μισή ωρα που επέστρεψα για να πάρω τη βάση -τα πόδια κάποιος τα είχε πάρει.Το άφησα για μήνες να περιμένει το ξυλάκι και εχθές πήρα την απόφαση να το αξιοποιήσω.
Να πως ήταν:
Μη δίνετε σημασία στο γυαλόξυλο στο κέντρο του ,έκανα δοκιμές ,αν ταιριάζει με γυαλόξυλα γυρω-γύρω.
Εβαλα ένα πολύχρωμο ύφασμα κομμένο σε λίγο μεγαλύτερες διαστάσεις από το ξύλο πάνω  του και το κόλλησα με μπόλικη σιλικόνη από την πίσω πλευρά..Επειτα ,έκοψα μια κορδελα ανοιχτόχρωμη, για να κάνει και αντιθεση με το χρώμα από το ύφασμα που είναι λίγο πιο σκούρο, σε διάφορα μεγέθη μετρώντας πάνω στο ξύλο(χιαστί θα τις έβαζα τις κορδέλες) και τις κόλλησα και αυτές από την πίσω πλευρά.
Τέλος ,στα σημεία που ακουμπούσε η μία κορδελα πάνω στην άλλη έβαλα πινέζες και voila:

 Και ολοκληρωμένα με το γραφείο από παλέτες και  το χθεσινό κουτομπισκοτο-οργανωτή που σας έδειξα :





Αριστερά φαίνονται και τα καπάκια από τα μεταλλικά κουτιά που τα ανακύκλωσα και αυτά κολλώντας ανάμεσά τους στο κέντρο 1 ρολό από χαρτί κουζίνας τυλιγμένο με λίγο ύφασμα..Επίσης φαίνονται και στα βάζα τα άλατα μπάνιου που ετοίμασα για 1 φίλη,μόνο κορδέλες ήθελαν και ταμπελίτσες.Και δεξια είναι ένα μπουκάλι που περιμένει να γίνει κουκλο-κοσμηματοθήκη για μια φίλη.
Ελπίζω να σας άρεσαν !Καλό βράδυ σε όλους!
Φιλιάααα!
Υ.Γ. Ξερω πως οι φωτογραφίες από το κινητό τα αδικούν,συντομα θα βγάλω με τη ψηφιακή φωτογραφική μηχανή  και θα είναι πιο καλές.

Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2011

Ανακύκλωση κουτιών μεταλλικών από μπισκότα.

Εχω κρατήσει κατά καιρούς πολλές συσκευασίες από πράγματα ή διάφορα  ,που για πολλούς θα θεωρούνταν σκουπίδια ,και η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω ώρες-ώρες που να τα βάλω.Ετσι ,τον τελευταίο καιρό αυτό κάνω , δηλ.ανακυκλώνω ότι έχω μαζέψει τόσο καιρό και δε χωράει άλλο στο σπίτι.καλά δεν κάνω;
Είχα 3 κουτιά μεταλλικά ,τους άνοιξα  τρυπούλες στο κέντρο με ένα καρφί και με σφυρί και με μια πένσα μεγάλωνα με προσοχή  την τρύπα στο κάθε κουτί ώστε να γίνει στρογγυλή και να περνά άνετα ένα σκουπόξυλο..
Μετά πήρα το ξύλινο σκουπόξυλο και το έκοψα στο μέγεθος που ήθελα.Στερέωσα το κάθε κουτί στο ύψος που με βόλευε και έβαλα μπόλικη χαρτοταινία από κάτω από το κάθε κουτί για να μη πέφτουν από το ύψος αλλά δε στέκονταν καλά και δεν ήξερα πως να συνεχίσω.Πώς να τα στερεώσω χωρίς να κουνιέται  κυρίως το κάτω κουτί που ήταν και η βάση της κατασκευής;
Σε αυτή τη φάση μου είπε ο άντρας μου ότι πωλούνται σε μαγαζιά με εργαλεία κλπ.δακτύλιοι για διάφορες εργασίες , που καθώς βιδώνεις τη βίδα που έχουν πάνω τους συσφίγγει ότι περιβάλλουν.
Και όντως  τους βρήκα!
Στερέωσα ,λοιπόν ,6 δακτύλιους ,2 σε κάθε κουτί,ένα από τη μέσα πλευρά και ένα από την κάτω πλευρά του κουτιού.Και όντως στερεώθηκαν μια χαρά στο ύψος, αλλά η όλη κατασκευή κουνιόταν λίγο.Εβαλα σιλικόνη στα κενά ,γύρω από την κάθε τρύπα και μπορώ να πω ότι είναι πολύ καλύτερα τώρα.
Ελπίζω να βγήκε νόημα από τις οδηγίες μου,αν και δεν είμαι καλή ακόμα,αλλά ευελπιστώνα γίνω.
Εβαλα μέσα στα κουτιά διάφορα πινέλα ,χρώματα κ.ά.όχι πολύ βαριά, γιατί φοβάμαι μην πέσει.Και ιδού το αποτέλεσμα:
Στη δεύτερη φωτό βλέπετε αριστερά και έναν πίνακα ανακοινώσεων ( memo board) που έφτιαξα σήμερα, αλλά θα σας πω αύριο για αυτόν...Νύσταξα!
Σας καληνυχτώ...





Κυριακή 20 Νοεμβρίου 2011

Koύκλα-κοσμηματοθήκη ή σταντ κοσμημάτων...

Είμαι πολύ χάλια αυτό τον καιρό...
Αλλά δόξα τω Θεώ βρίσκω καταφύγιο στο να απασχολούμαι με διάφορα και να μη σκέφτομαι άσχημα πράγματα.
Λοιπόν ,σήμερα σας έχω μια πολύ όμορφη κοσμηματοθήκη .Τη δουλεύω πάνω από μήνα ,όχι συνεχόμενα γιατι σε μερικά στάδια δεν ήξερα πως να προχωρήσω.Η ιδέα παρμένη από εδώ:


http://agelini.blogspot.com/2011/06/mannequin-for-bijoux.html

αλλά κατέληξε σε κάτι άλλο παρεμφερές.
Χρησιμοποίησα ένα μπουκάλι 1 1/2 λίτρου κόβωντας το κάτω μέρος ,όπως ακριβώς έλεγαν και οι οδηγίες από το παραπάνω μπλογκ ,αλλά γρήγορα μετάνιωσα και το ξανακόλλησα με χαρτοταινία.Εφτιαξα με εφημερίδα τους ώμους και το στήθος και κολλούσα χαρτοταινία,όπως λένε οι οδηγίες.Μετά χαρτοπολτό βαριόμουν να φτιάξω και έβαλα πηλό αυτοξεραινόμενο,δεν είχα και πολύ και δεν καλύφθηκε καλά το μπουκάλι.

Εριξα ένα στρώμα από γύψο ,γιατί στόκο δεν είχα.Θέλει ιδιαίτερα γρήγορες κινήσεις ,γιατί ο γύψος στεγνώνει πάρα πολύ γρήγορα.Με το χέρι μου προσπαθούσα να μοιράσω την πάστα του γύψου ομοιόμορφα πάνω στο μπουκάλι-γλυπτό λειαίνοντας την επιφάνεια ,όσο προλάβαινα βέβαια.Εβαλα 2 στρώματα.Αφού στέγνωσε και το παράτησα κάποιες μέρες,το γυαλοχαρτάρισα για να το λειάνω λίγο περισσότερο.


Επειτα με σιλικόνη έβαλα ένα ύφασμα από περίσσευμα κουρτίνας και το κόλλησα πάνω στο γλυπτό.


Παράλληλα ,έβαψα με ροζ τα σημεία (ώμοι-στήθος-πλάτη) που δεν καλύπτονταν από ύφασμα.Εβαλα ένα φελλό που προηγουμένως είχα μπήξει σύρματα λυγισμένα στο κενό που ήταν το καπάκι(λαιμός) και με πηλό το κάλυψα όλο.



Το άφησα να ξεραθεί και το ξανάβαψα όλο.

Και το τελείωσα βάζοντας μια εσάρπα και φιόγκους μπροστά στο δέσιμο και πίσω στην ουρά του φορέματος.

Από το πλάι:

Και από την πίσω πλευρά ,που όπως βλέπετε ειναι στραβή η ουρά ,αλλά δεν πειράζει...Με ευχαρίστησε η όλη διαδικασία,αν και με δυσκόλεψε.


Πως σας φαίνεται;Νομίζω πως όλοι μπορούν να το φτιάξουν,αφού και εγώ πρωτη φορά ασχολήθηκα με κάτι τέτοιο.Φανταστείτε πως ξεκίνησα να κάνω το μανεκεν από το μπλογκ ,αλλά κατέληξε σε κάτι άλλο ,παρόμοιο.
Τώρα σκέφτομαι να φτιάξω άλλο ένα για μια φίλη μου.Ελπίζω να το πετύχω και κυρίως να της αρέσει.Αυτά τα λίγα,σας φιλώ!

Τρίτη 10 Μαΐου 2011

Ραφιέρα από παλέτες ξύλινες...

Καιρό έχουμε να τα πούμε εεεε;Σήμερα λέω να γράψω για τις παλέτες!
Ξερετε αυτές τις ξύλινες πεταμένες παλέτες που υπάρχουν στην ακρη των δρόμων και που συνηθως δεν τις δίνουμε και πολλή σημασία ;
Ε.. και όμως αυτές μπορούν να γίνουν πανέμορφες ραφιέρες για τα βιβλία,τραπέζια κλπ.
Εδω σας δείχνω μία μόνο από τις πάμπολλες που υπάρχουν στο σπίτι μας.Εγώ τις σχεδιάζω,ο σύζυγος τις φτιάχνει και στο τέλος τις βάφω εγώ.Θα μου πείτε πως δεν είναι και τέλειες,δεν πειράζει, σημασία έχει ότι εμάς όμως μας αρεσουν και έχουν συμμαζευτεί όλα τα βιβλία μας και το σαβουριό μου.

Δευτέρα 28 Μαρτίου 2011

Ανακύκλωση cd ή dvd σε σταντ σκουλαρικιών

Ηθελα ένα σταντ (stand),που λέτε , για τα σκουλαρίκια που έχω σκόρπια,έψαξα λοπόν για καμιά ιδέα στο ιντερνετ, βρήκα διάφορα,αλλά αυτό που μου έκανε εντύπωση ,και είχα τα υλικά να το φτιάξω, ήταν με cd ή dvd( εννοείται που δε θέλουμε) και με τη θήκη του μαζί-όχι το διάφανο πλαστικό καπάκι-,όπως φαίνεται και στην εικόνα .
Ευκολα και απλά με τη βοήθεια ενός απλού διακορευτή θα δημιουργήσουμε τις τρύπες -τα κενά για να γαντζώνονται εκεί τα σκουλαρίκια!Πως σας φαίνεται;
Πείτε μου τη γνώμη σας ή αν χρειάζεστε διευκρινήσεις.







H ιδέα από εδώ την παρακάτω διεύθυνση:

http://www.instructables.com/id/CD-Spindle-Earring-Stand/