Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Βραβείο. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Βραβείο. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Σάββατο 17 Μαρτίου 2012

O Σιδηρόδρομος...

Η αλήθεια είναι ότι θέλω εδώ και μερες να γράψω αλλά, μια τα γεγονότα  που συμβαίνουν γυρω μας  με κυριώτερο τη συνεχή  μείωση μισθών μας , μια η κακή διάθεση ,μια οι αποτυχίες που είχα στον πηλό και στην τεχνική του αλουμινόχαρτου ,αλλά και στην αγιογραφία εεε δεν ήθελα να ασχοληθώ με το μπλογκ.Δεν τα παρατάω βέβαια ,πεισμώνω και προσπαθώ πάλι ,αλλά με αργούς ρυθμούς.Χωρίς πίεση.
Τελοσπάντων, είπα να ανεβάσω κάτι ,τι κάτι δηλαδή ;Σιδηρόδρομος κατάντησε  η σημερινή ανάρτηση!Χαχα ο τίτλος τα λέει όλα!

1>Αποθηκευτής υγρού σαπουνιού συμμετοχή στο διαγωνισμό της Λαμπρούκας:
Παίρνουμε ό,τι βλέπετε στις φωτογραφίες:


Ένα βάζο με πλαστικό καπάκι  (γίνεται και με μεταλλικό) που να είναι στο ίδιο ύψος με το ντισπένσερ(αν ξέρετε πως λέγεται στη γλώσσα μας ,πολύ θα το εκτιμούσα!)) ,και ένα ντισπένσερ  …Aν είναι πολύ ψηλό το κόβετε από κάτω λίγο.


Ζεσταίνουμε τη μύτη του καρφιού με τον αναπτήρα και ανοίγουμε μια τρύπα στο κέντρου του καπακιού .Συνεχίζουμε με το μαχαίρι γύρω-γύρω να το ανοίγουμε μέχρι να  γίνει μια τρυπα  τόσο μεγάλη όση να χωρά το απλικατερ και να στέκεται καλά..




Επειτα με θερμόκολλα κολλάμε το απλικατερ στην κάτω μεριά ,στη βάση του.


Και έτοιμο…Φυσικά εσείς μπορείτε να το ζωγραφίσετε ,να το ντεκουπαζάρετε, ό ,τι θέλετε να το κάνετε…Εγώ το άφησα έτσι προς το παρόν.
Εδώ το βλέπετε με υγρό σαπούνι:

Μεσα μπορείτε να βάλετε  λαδάκι (εννοώ χαμομηλόλαδο,σπαθόλαδο κλπ) ,υγρό σαπούνι ,λοσιόν …Φτάνει να μην το αναποδογυρίσετε, γιατί θα έχει μια μικρή διαρροή.
Για την κουζίνα είχα φτιάξει αυτό από γυάλινο μπουκάλι νερού και το ντισπένσερ του ήταν από μεγάλο πλαστικο μπουκάλι με υγρό σαπούνι για τα πιάτα. .Το συγκεκριμένο λοιπόν ντισπένσερ τυχαίνει  να  είναι στο ύψος του μπουκαλιού και μάλιστα βιδώνει κιόλας. Αυτό θα πει να έχεις τύχη!!!Χα!χα!


2>Στεφάνι με  κοχύλια
Συνέχεια είχαν  κάτι κοχύλια από το γάμο της κουμπάρας μου πάλι,( Ιωάννα μου τελικά πιάσανε τόπο όλα τα κοχύλια σου!!!) και ήθελα τόσο πολύ να τα χρησιμοποιήσω κάπου ,έκατσα λοιπόν και έκανα ένα απλό στεφάνι από τη γνωστή σιδερένια κρεμάστρα , (κρίμα που τελείωσε ο διαγωνισμός  με τις κρεμάστρες  Ρενα μου, έχουμε και άλλες εμπνεύσεις!)Τα κορδόνια που έβαλα γυρω από το στεφάνι είναι από τη βάπτιση των παιδιών της άλλης κουμπάρας μου!
Χα χα!Αυτό θα πει να έχεις καλές κουμπάρες!!!


3>Ενα ποντικάκι –ζωάκι για τη μπεμπούλα των κουμπάρων  μας από ρεταλάκια,




από τη Μartha Stewart  είχα ψαρέψει την ιδέα παλιά
 και τότε είχα κάνει και αυτά τα μικρούτσικα ,αλλά δεν είχα το μπλογκ για να σας τα δείξω :
Τα έχω δίπλα από το ποντίκι του υπολογιστή...χα χα για να μπερδευόμαστε ποιο να χρησιμοποιήσουμε...

Είναι λίγο κακοραμμένα,δεν ήμουν πολύ εξασκημένη φαίνεται,ούτε και τώρα βέβαια χα,χα…

4> Πελότες καρφιτσών –ετσι τα λένε τελικά, όπως με είπατε  και σας ευχαριστώ-  για μια φίλη μου που είναι μακριά!.Η μία  είναι με το καπακι από την προηγουμενη αναρτηση που σας έδειξα και το άλλο με τη συσκευασία από το άδειο ντεπόν ,δεν το σκέφτηκα εγώ,το είδα στην Ελένη !!!



5>Είπα να σας δείξω και μια κατασκευή ανοιξιάτικη ,περσινή ,φτιαγμένη από ένα καλαθάκι από συκα ,αν θυμαμαι καλά, που το είχα κρατήσει  και με καλαμιά και 2 πουλακια ψεύτικα είχα κάνει αυτό που βλέπετε στην εικόνα ,η μαμά μου είχε την ιδέα να κάνω το ένα πουλάκι να κάθεται σε μια φωλιά και το άλλο να έχει στο στόμα ένα κλαράκι!Εχει λίγο ξεφτίσει  από πέρσι η καλαμιά σε  μερικά σημεία  ,αλλά βαρέθηκα να  το διορθώσω, δεν πειράζει ούτως ή άλλως ανταλλαγή ιδεών κάνουμε!Και να σας πω και την αλήθεια ,δε με πολυνοιάζει η τελειότητα σε κάτι που κάνω.Δεν ξέρω ,καλό είναι αυτό ή κακό;



Από πίσω το έκανα έτσι για να στέκεται:
 

6>Και φτάνουμε στα κουτάκια της προηγούμενης πάλι ανάρτησης με άλλα θέματα ,βγηκαν λίγο σκουριασμένα  ή άτονα τα χρώματα, γιατί ήθελα να πρωτοτυπίσω –μέγα λάθος- :

Καπάκι από τσαγιόκουτο:


Κασετίνα –μολυβοθήκη από κουτί με στυλό:

Και μικρό-φορητό φαρμακείο ,από κουτάκι με αντρικό αρωμα:


Και ένα ακόμη κουτάκι από κάρτα κινητού πολύ παλιό ,το μετέτρεψα σε κουτάκι για τα ραπτικά της για μια φίλη :



Εχω και 3 παιχνίδια από τη Μαγια, τη Φαίδρα  και τη Βαλάντη.Κράτησα τις γραμματοσειρές από τα μπλογκς των κοριτσιών  και γι'αυτό τα βλέπετε έτσι.Ελπίζω να μη σας κουράσω!



Ξεκινάω με την αγαπημένη μου Μάγια:
 
1.Ποιό είναι το αγαπημένο σου ζωάκι;

Αγαπώ όλα τα ζώα ,ακόμη και αυτά που τα φοβάμαι .Βέβαια τα γατάκια  και τα σκυλάκια είναι από τα αγαπημένα μου! Τα γατάκια λίγο περισσότερο, γιατί είχα πολλά γατάκια(9) ως έφηβη, μάλιστα τα είχα μεγαλώσει με μπιμπερό ,γιατί κάποιος είχε σκοτώσει τη μαμά τους που ήταν και Αγκύρας…Ακόμη θυμάμαι πως χοροπηδούσαν όταν με βλέπανε  να πηγαίνω να τα τα’ισω ,τα καημενούλικα με περνούσαν για τη μαμά τους!!!
Aλλά πρώτα προσπαθώ να αγαπώ τους συνανθρώπους μας και μετά τα ζώα,το τονίζω αυτό.Πιστεύω πως αν είναι να κάνω ένα καλό ,πρώτα σε ένα συνάνθρωπο θα το κάνω και έπειτα και σε ένα ζώο.Ελπίζω να μην απογοητεύω κάποιους ένθερμους φιλόζωους!

2.Έχεις ταϊσει ποτέ αδέσποτο ζωάκι;
Ναι…

3.Όταν κάποιος σε φέρνει σε δύσκολη θέση πως αντιδράς;
Δε μιλάω συνήθως

4.Ποιό είναι το αγαπημένο σου παραμύθι;
.Το Παραμύθι χωρίς όνομα’ της Πηνελόπης Δέλτα. Νομίζω πως είναι και η απάντηση σε αυτή την κρίση που περνάμε,αρκεί να βρεθεί ένας άξιος άνθρωπος .

5.Πιστεύεις στα θαύματα;
Ναι

6.Πόσες ώρες κοιμάσαι τη μέρα;
6-7 ωρες

7.Κάθε πότε κάνεις δουλειές στο σπίτι;
Κάθε μερα…

8.Ποιό είναι το αγαπημένο σου quote ή παροιμία;
χα χα χα Πενία τεχνας κατεργάζεται, φυσικά τι άλλο;

9.Ποιόν εμπιστεύεσαι στη ζωή;
Προσπαθώ να εμπιστεύομαι το Θεό  σε όλα.

10.Έχεις ζωάκια;
Δυστυχώς δεν έχω ακόμη .

11.Τι σου αρέσει περισσότερο την ώρα που δημιουργείς;
Να ξεχνιέμαι …

Οι ερωτήσεις της καλής μου Φαίδρας:
 Φαίδρα μου, με δυσκολεψες λιγάκι με τις ερωτήσεις σου ,αυτό το ‘σήμερα’ τι το ήθελες, γλυκειά μου;

Τι θα κάνω σήμερα....
1. ... για να νιώσω περισσότερο χαρούμενη ?

Τίποτα, νομίζω πως και η χαρά και η λύπη είναι μες τη ζωή μας και προσπαθώ να ζω την κάθε μέρα ,όπως έρθει και με τα καλά της και με τα κακά της….

2. ... για να κάνω έναν δικό μου άνθρωπο ευτυχισμένο ?
Ο,τιδήποτε, αρκεί να είναι με πολλή αγάπη…

3. ... για να νιώσω τη χαρά της ικανοποίησης ?
Δεν καταλαβαίνω αυτή την ερώτηση Φαίδρα μου, με συγχωρείς ,μάλλον απαντώ σε αυτή ,όπως και στην πρώτη ερώτησή σου.

4. ... για να γελάσω με την καρδιά μου ?
Ισως να θυμηθώ κάτι πολύ ξεκαρδιστικό ,αλλά δε θα πιεστώ ,αν γελάσω ,γέλασα, αν όχι ,δεν πειράζει…

5. ... για να βοηθήσω να σωθεί το περιβάλλον που ζω ?
Θα ανακυκλώσω για άλλη μια φορά κάτι ,όπως όλοι, φαντάζομαι ….

6. ... για να συμπαρασταθώ σε όσους είναι λυπημένοι ?
Θα πω μια καλή, αληθινή  κουβέντα και θα προσπαθήσω να είναι  μέσα από την καρδιά μου ή αν μπορώ θα κάνω κάτι για ανακουφίσω κάπως τη λύπη τους.

7. ... για να ξεχάσω ότι έχουμε κρίση ?
Να το ξεχάσω αποκλείεται,αλλά θα σκεφτώ και άλλους ανθρώπους που πέρασαν ανάλογες καταστάσεις, όπως π.χ.οι παππούδες μου και τα κατάφεραν με τη βοήθεια του Θεού.

8. ... για να πετύχω ένα μικρό μου στόχο ?
Θα αγωνιστώ να μην τα παρατήσω .

9. ... για να μην προσβάλλω αυτόν που είναι διαφορετικός ?
Θα τον σεβαστώ ως μια, μοναδική και ανεπανάληπτη εικόνα του Θεού

10. ... για να βοηθήσω ένα παιδί που με έχει ανάγκη ?
Ο,τι χρειαστεί...

11. ...για να βελτιωθώ σαν άνθρωπος έστω και λίγο ?
Θα προσπαθήσω να είμαι αληθινή.

Και πρόσκληση από τη  Βαλάντη μου ,αν και δεν κατάλαβα ακριβώς ποιο παιχνίδι είναι,εννοώ δε βρήκα εικονίδιο,αλλά δεν πειράζει.
1. Αγαπημένο φαγητό; 
Ντολμαδάκια της μαμάς μου και μαντί
2. Αγαπημένο γλυκό; 
Καζάν ντιπί
3. Προτιμάς τούρτα ή κέικ;
Τούρτα
4. Αγαπημένο χρώμα; 
Μωβ και όλες οι αποχρώσεις το γαλάζιου…
5. Ποιο χρώμα κυριαρχεί στο σπίτι σου; 
Όλα ,μπορώ να πω,χαμός γίνεται!
6. Ποιο χρώμα κυριαρχεί στο ντύσιμό σου;
Μωβ ,μαυρο κ.ά.
7. Προτιμάς γόβες στιλέτο ή φλατ;
Φλατ
8. Προτιμάς παντελόνι ή φόρεμα;
Και τα δύο
9. Ποια λέξη αντιπροσωπεύει το ντύσιμό σου (casual - chic);
Δεν ξέρω ,μάλλον και τα 2
10. Προτιμάς ψεύτικα κοσμήματα ή πολύτιμα;
Ψευτικα
11. Ποια είναι η σχέση σου με το κομμωτήριο;
Κακή
Αγαπάτε τα ζώα;;
Απάντησα παραπάνω.
Πιστεύετε ότι όλα στην ζωή μας  είναι ένας κύκλος;
Όχι,πιστεύω πως είναι ευθεία
Σας αρέσουν τα ταξίδια;
Και ναι και όχι,ανάλογα τη διάθεση.
Ποιος είναι ο αγαπημένος σας παιδικός ήρωας;;
‘Ο μικρός πρίγκηπας’ και το βασιλόπουλο στο’ Παραμύθι χωρίς όνομα’ της Πηνελόπης Δέλτα

Και πάλι το παιχνίδι tag ας το πάρει όποια θέλει,οι πιο πολλές το έχετε απ' ό,τι είδα.
Αυτά τα νέα μου κορίτσια ...
Α! Να μην ξεχάσουμε την προσπάθεια της Μαρίας και της Κικής  για το  bazaar στην Πτολεμα'ι'δα για τους συνανθρώπους μας  !Ας βοηθήσουμε και ας τη στηρίξουμε  αυτή την προσπάθεια όλες μας,όσες μπορούμε ας φτιάξουμε κάτι με τα χέρια μας ,όχι μόνο να τα δείχνουμε εδώ,που και αυτό καλό είναι ,αλλά πιο αξιέπαινο να  τα  δώσουμε για ένα καλό σκοπό !
Επίσης όσες θέλετε να μάθετε αγιογραφία παρακολουθείστε το μπλογκ της αγιογράφου  Ρένας .Με απλό τρόπο εξηγεί τα βασικά βήματα της αγιογράφησης μιας Βυζαντινής εικόνας!Το μυστικό είναι στην εξάσκηση,πάντως.Μην τα παρατάτε...
Οι περισσότερες τα ξέρετε τα νέα αυτά ,αλλά υπάρχει κόσμος που δεν έχει μπλογκ και δυσκολεύεται να μας βρει όλες,γι 'αυτό τα λέω.
Φιλιά, σας αγαπώ!

Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2012

Βραβεία ...αγάπης

  Λίγο συναχωμένη είμαι πάλι  αυτον τον καιρό,αλλά θα μου περάσει.Στεναχωριέμαι και με όσα γίνονται στην Αθήνα ...Τελοσπάντων.Η τηλεόραση είναι κλειστή εδώ και 3-4 βδομάδες.Ενημερωνομαστε μόνο από ιντερνετ, αν και αυτό πιστεύω ως ενα βαθμό λογοκρίνεται και δε μπορεί να  εκφράζει ελεύθερα κανείς τη γνώμη του.Στο you tube αν θες να δεις κανένα βιντεάκι από τη χθεσινή συγκέντρωση (περίπου 1 εκατομμύρι κόσμος,είπε το BBC) λίγα έχει και από αυτά δε μπορείς να βγάλεις πολλά συμπεράσματα. Τελοσπάντων..

Τωρα βρήκα χρόνο και οπότε, λέω,ας κάτσω να δω  τα βραβειάκια που μου χάρισαν κάποιες φίλες.

Πρώτα η Φαίδρα και έπειτα η Μάγια μου έδωσαν αυτό το βραβειάκι,δεν ξέρω κατά πόσο μου αξιζει το βραβείο της δημιουργικού μπλογκ ,καθ'ότι υπάρχουν και άλλα καλύτερα μπλογκς από το δικό μου,αλλά το αποδέχομαι για χάρη τους που με τίμησαν !

Φαίδρα μου  σ' ευχαριστώ!!!Μάγια μου επίσης σ'ευχαριστώ πολύ!!!

Αλλά δεν είναι έτσι απλά τα πράγματα ,το βραβείο συνοδεύεται από παιχνιδι .Αμ τι νομίζατε, έτσι απλά τα παίρνουμε τα βραβεία!!!



Αρχίζω λοιπόν:


1. Name your favourite song: 
Ολα τα παραδοσιακά .Αυτόν τον καιρό μου έχει κολλήσει η Βράκα !



Δε μπορώ να σας πω πόσο ευφραίνομαι όταν το ακούω!!!


 2. Name your favourite dessert: Το έχουμε πει :Καζάν Ντιπί

3. What ticks me off: Η κακία και το κουτσομπολιό. 


4. When i'm upset:Κάνω προσευχή να με βοηθήσει η Παναγιά να μη ξεφύγω και αφηνιάσω!!
 
5. What's your favourite pet: σκυλάκια ,γατάκια,όλα μωρέ καλά είναι εκτός από τα εντομάκια...ξέρετε κατσαρίδες κλπ .Δηλαδή και αυτά  είναι καλά ,αλλά εγώ δεν τα μπορώ...

6. Black or white: Πότε το ένα ,πότε το άλλο.

7. Biggest fear: Εχω πολλούς...
 
8. Everyday attitude: Κάθε ανατολή και ελπίδα ,κάθε δύση και ανάμνηση.


9. What is perfection: Ο Θεός.


10.Guilty pleasure: Φαγητό


Οι  4 πρώτες σκέψεις  που μου έρχονται στο μυαλό είναι:
1.Να μην ξεχνάω να χαίρομαι τη ζωή και να μην τη σπαταλάω σε υπερευαισθησίες και χαζές στεναχώριες.
2.Να μην τεμπελιάζω,να αξιοποιώ την κάθε στιγμή.
3. Να ξεκουράζομαι όμως,λίγος μεσημεριανός ύπνος κάνει καλό.
4.Να αγαπάω όλους τους ανθρώπους ,άσχετα πως μου φέρονται εκείνοι και να μην κρατάω κακία.

Η καλή μου Μάγια ,τωρα πρόσεξα πως μου έδωσε και άλλο ένα βραβείο!!!



 Σ' ευχαριστώ και πάλι Μάγια μου !!!

Σειρα έχει η ανεπανάληπτη  Ρένα  ,η οποία μου χάρισε το παρακάτω  βραβείο :
 Ρένα μου σ' ευχαριστώ πάρα πολύ!!!

Είναι πάλι βραβείο με συνοδεία μουσικής αυτή τη φορά ,να σας γράψω 5 τραγουδια που αγαπάω:
 1.Ενα χειμωνιατικο πρωί -Ελένη Βιτάλη (από τις αντιπροσωπευτικότερες γυναικείες φωνές της χώρας μας):

2.Φεύγω-Ορφέας Περίδης(τραγουδοποιός που σε μαγεύει και σε ταξιδεύει με τη φωνή του,τη μουσική του αλλά και με τούς στίχους του)
3.Αχ!Ελλάδα σ'αγαπώ-Νίκος Παπάζογλου(η φωνάραααα στα εντεχνο-λα'ι'κά ,τέτοιο λυγμό και τσάκισμα δεν βγάζει άλλος)




Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2012

Βραβειάκι και παιχνιδάκι!

Tι έγινε βρε κορίτσια;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;Δεν είχα χρόνο να γράψω στο σπιτάκι μου  και
ξαφνικά βλέπω συμμετοχή  σε  παιχνιδάκι και επίσης  και άλλο βραβειάκι;;; Ευχαριστώ πάρα πολύ για την τιμή κορίτσια!!!
Πρώτα-πρώτα είχα πρόσκληση από τη Ρένα  για  το παρακάτω παιχνίδι σχετικά με αγαπημένες προτιμήσεις μου:
Ας ξεκινήσω λοιπόν.
Αγαπημένο βιβλίο : Ευλογημένο καταφύγιο  
Αγαπημένη πόλη : Οποιαδήποτε πόλη, αρκεί να είμαι καλά μέσα μου 
Αγαπημένο γλυκό : Τιμώντας την πολίτικη κουζίνα Καζάν ντιπί (και έχω να το φάω 2-3 χρόνια).Αχ τι το θυμήθηκα τώρα, καλέεε!
Αγαπημένο άρωμα :Pur Blanca της Avon 
Αγαπημένο blog : Ολα  μου αρέσουν ,αν και υπάρχουν κάποια blogs που ξεχωρίζουν από μεγαλοκαρδία ,αλλά δε θέλω να αδικήσω κανένα και οπότε δε θα τα αναφέρω. 
Αγαπημένες μπότες : Εχω 1 ζευγάρι μαυρες μπότες ,αλλά δεν τις φοράω  πολύ συχνα.
Αγαπημένος προορισμός :  Δεν έχω μόνο ένα,πειράζει;Κύπρος,Κωνσταντινούπολή,Rochester,Essex
Αγαπημένο μέρος για καφέ : Bιβλία,τσάι και συμπάθεια...Θεσσαλονίκη,υπάρχει ακόμη  εκεί η γνωστή  τσαγερι;(Ας μου απαντήσει καμιά Θεσσαλονικιά!)Σερβιρε και καφε!Μου άρεσε πολύ σαν περιβάλλον και θα μου άρεσε πολύ να δουλεύω σε κάτι αντίστοιχο! 
Αγαπημένο φαγητό : Σαν γνησια Καππαδόκα μαντί χωρίς πολύ σκόρδο !Καλά ,εντάξει ,το τρώνε και οι Πόντιοι,αλλά και εμείς το φτιάχναμε επίσης!
Αγαπημένη ανάρτηση :Ολες ,μάλλον.

Και 2ο βραβειάκι από την Niatta 

Για να δούμε λοιπόν.
1.Στεναχωριέμαι πολύ ευκολα,είμαι υπερευαίσθητη μέχρι αηδίας ώρες-ώρες,αλλά το παλεύω,όσο μπορώ να μη με παίρνει από κάτω.
2.Μου αρέσει να ζω απλά και λιτά,αλλά δεν το καταφέρνω πολλές φορές και εξαρτώμαι από πράγματα.
3.Τρελαίνομαι να φτιάχνω ο,τιδήποτε χρηστικό πράγμα-συνήθως-και ας μην είναι ωραίο αντικειμενικώς,αρκεί να αρέσει σε μένα και να με εξυπηρετεί .
4.Σιχαίνομαι την υποκρισία και το να μιλάνε πίσω από την πλάτη μου,προτιμώ όταν έχει κάποιος κάτι μαζί μου να μου το λέει απλά.
5.Αγαπώ πολύ τη μουσική όλων των λαών....κυρίως όμως μετά από πολλή αναζήτηση κατέληξα στη δική μας τη βυζαντινή  μουσική (και η παραδοσιακή,η ρεμπέτική,η λα'ι'κη ,η εντεχνη είναι μέσα,ας πούμε πως είναι θυγατέρες της),που πιστεύω ότι θεραπεύει ως ένα σημείο τη ψυχή του ανθρώπου ,οπως και  οι πιο πολλές τέχνες βέβαια που έχουν αναφορά στο Θεό.Είναι προσωπική μου άποψη ,βέβαια.
6.Απεχθάνομαι την αδικία, μετά βδελυγμίας μπορώ να πω.
7.Αγαπώ πολύ τα παιδιά, γιατί σε αγαπάνε χωρίς να σε κρίνουν.Σε βάζουν στον κόσμο τους και χαίρεσαι μαζί τους!

Εγώ με τη σειρά μου έψαξα και βρήκα κάποιες φίλες για να συμμετάσχουν στα 2 παραπάνω παιχνίδια-βραβειάκια ,αν και τα περισσότερα μπλογκάκια έχουν ήδη τα βραβεία και απογοητεύτηκα κάπως.Στέλνω  λοιπόν και τα 2 :
στην Βαλάντη   
στην http://fairyknitting.blogspot.com/  
στην Καλλιάνειρα
στην http://demi-life.blogspot.com/
στηνhttp://www.fotolabida1.blogspot.com/


Φιλιά και πάντα τέτοια να έχουμε!

Δευτέρα 2 Ιανουαρίου 2012

Ενα βραβειάκι!

Σήμερα η χαρά μου ήταν πολλή μεγάλη !Πήρα βραβειάκι από την Κατερίνα για τα μικρά blogs με λιγότερους από 200 αναγνώστες!Σ' ευχαριστώ Κατερίνα μου ,αντε  και να φτάσουμε τους  200  αλλά και πάνω!Χρειάζεται να δώσω και εγώ το βραβειάκι σε άλλα αντίστοιχα blogs;Δεν έχω καταλάβει!Είμαι νέα στο άθλημα και δεν σκαμπάζω πολλά!Φιλιά σε όλους!
Update:Ξέχασα τη φωτογραφία του βραβείου.