Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Συνταγές. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Συνταγές. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2012

Ανακύκλωση και άλλων κουτιών και μαξιλαράκια για καρφίτσες...

 Θέλω πόσες μέρες να κάνω αυτή την ανάρτηση και δε βρίσκω χρόνο. Τελικά έκατσα απόψε,δεν άντεξα,  γιατί ήθελα  να σας δείξω κάποια πραγματάκια που φτιάχνω εδώ και 4 μέρες ,χαμός στο σαλόνι ,με έπιανε κατά διαστήματα βήχας από τις αναθυμιάσεις των χρωμάτων  και κυρίως του λούστρου ,ελπίζω να είναι παροδικό και να μη μου αφήσει κάτι μόνιμο στο λαιμό! 

Λοιπόν τυχαία έπεσα σε αυτό το βίντεο από το you tube

και μου έδωσε τέτοια ώθηση ,αν και δεν κατάλαβα γρι από όσα έλεγε η κυρία !!!
Ούτε ακολούθησα όσα έδειχνε ,απλά με  ό,τι είχα  προσπάθησα να αποδώσω αυτό που έβλεπα.
Πήρα  2 κουτάκια από ρολόγια  κρατημένα από πόσους αιώνες και τα μετέτρεψα !Σε τι; Θα δείτε σε λίγο!
Κόλλησα πάνω στο καπάκι των κουτιών διάφορα είδη ραπτικής, μικρά ψαλιδάκια, κουμπιά, παραμάνες κ.ά. και έβαψα με ακριλικά τις επιφάνειες - και έπειτα ,αφού στέγνωσαν ,με ένα κομμάτι από σφουγγάρι περνούσα ταμποναριστά  το χρώμα πάνω στις επιφάνειες, δίνοντας την όψη του παλιού. Τέλος πέρασα με λούστρο για να σταθεροποιηθούν τα χρώματα.
Δεν ξέρω αν τα κατάφερα να μοιάζουν με όψη παλαιού ,όπως  της κυρίας ,αλλά εμένα μου άρεσε το αποτέλεσμα και χάρηκα που τα κουτιά μου αξιοποιήθηκαν και δεν τα πέταξα, αν και το σκεφτόμουν .

 Να δειτε, εδώ το ένα κουτί είναι βαμμένο με το σκούρο χρώμα :



 Και μετά με το ανοιχτό χρώμα του, ανάποδα το φωτογράφησα,αλλά δεν πειράζει,εεε;

Το εσωτερικό του:

Και το άλλο κουτάκι:


 Μετά πήρα 2 καπάκια από μπουκάλι νερού και ελαιολάδου ,άνοιξα στο καθένα από μια τρύπα στο κέντρο και πέρασα ένα λαστιχάκι.
Μετά έφτιαξα δυο μαξιλαράκια από υαλοβάμβακα και τα τύλιξα  με υφασμα ,δημιουργώντας δύο στρόγγυλα σφουγγαράκια και με θερμόκολλα τα κόλλησα στα καπάκια .Από πάνω κολλησα επίσης στο ένα κομματάκι από υφασμα με πούλιες ,ενω γύρω από το καπάκι κόλλησα λίγη τρέσα  στο ένα και στο άλλο λίγη κορδέλα.
Δεν ξέρω πως λέγεται στη γλώσσα μοδιστρικής ,νομιζω πελότα για καρφίτσες.
Στο πρώτο διακρίνεται το λαστιχάκι ,μέσα από το οποίο περνάμε το δάκτυλό μας και το στερεώνουμε ,όταν εργαζόμαστε με τα ραπτικά μας.Την ιδέα την είχα δει παλιά σε ένα ξένο σάιτ, αλλά δε θυμάμαι που.Είχα χαρίσει σε μοδίστρα μάλιστα ένα και είχε πετάξει από τη χαρά της!!!Δεν περίμενα να της αρέσει τόσο πολύ!!!

 Τέλος ,σας δείχνω και το σοκολατένιο ρυζογαλάκι που έφτιαξα σήμερα και πήρα  πολύ καλές κριτικές !!!

 Η συνταγή του είναι  από το  http://www.chocosplash.gr  εδώ  .Τα αντιγράφω και εδώ για ευκολία:

Υλικά:
1,5 λίτρο φρέσκο γάλα
1 κούπα ρύζι γλασέ
½ κούπα ζάχαρη
1 βανίλια
1κουταλιά κορν φλάουερ
2 κουταλιές βούτυρο
200γρ κουβερτούρα
Καλλιτεχνική Διαδικασία
Πλένουμε το ρύζι και το βάζουμε να βράσει με μια κούπα νερό.
Μόλις απορροφήσει όλο το νερό προσθέτουμε το γάλα, τη ζάχαρη, το κορν φλάουερ και τη βανίλια και τα αφήνουμε να βράσουν σε σιγανή φωτιά ανακατεύοντας συχνά.
Όταν βράσει το ρύζι και πήξει το μίγμα αποσύρουμε από τη φωτιά και ρίχνουμε την κουβερτούρα σε κομμάτια και το βούτυρο. Μοιράζουμε το ρυζόγαλο σε μπολ και τα αφήνουμε για μερικές ώρες στο ψυγείο να κρυώσουν.


 Απλά εγώ το σέρβιρα με τριμμένη κουβερτούρα από πάνω και επίσης ένα μυστικό στο ρυζόγαλο είναι να βάζεις και λίγο αλατι όταν βράζει,του ταιριάζει πάρα πολύ!!!


Αυτά για σήμερα ,σύντομα θα δείξω και άλλα πραγματάκια που έφτιαξα ,αλλά δεν πρόλαβα να σας δείξω απόψε.
Ευχαριστώ πολύ  που με επισκέπτεστε  στο μπλογκόσπιτάκι μου ,μου δίνετε πολλή χαρά  με τα σχόλιά σας!!!
Να περάσετε όμορφα το τριήμερο!!!
Και σας εύχομαι καλή Σαρακοστή ,καλή νηστεία και καλό αγώνα!!!


Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2011

Aλμυρά νηστίσιμα κουλουράκια

Είπα να βάλω και αυτή τη συνταγούλα μιας και την ετοίμαζα μέρες, αλλά δεν έβρισκα χρόνο να την αναρτήσω:.
Tα κουλουράκια από τη στιγμή που τα έφτιαξα έγιναν αναρπαστα ,ο αντρας μου τα παίρνει στη δουλειά του και είναι τέλειο για πρωινό που συνοδεύει τον καφέ  ή το απόγευμα σαν σνακ .
Τη συνταγή τη βρήκα στο ιντερνετ από εδώ:

http://koukfamily-cook.blogspot.com/2009/05/blog-post_1318.html

 Απλά εγώ την τροποποίησα ως εξής:
-αλεύρι για όλες τις χρήσεις και ολικής άλεσης όσο πάρει ,1/4του κιλού από το καθένα περίπου, ίσως να μην το πάρει όλο όμως
-1 κούπα ελαιόλαδο
-1 κούπα κόκκινο κρασί ξηρό 
-αμύγδαλα αλατισμένα,οπότε και δεν έβαλα επιπλέον αλάτι.

Σε ένα μπολ ρίχνουμε το λάδι και το κρασί. Προσθέτουμε σιγά σιγά αλεύρι(μια από το ένα ,μια από το άλλο) και ζυμώνουμε. Ρίχνω και τα αλεσμένα αμύγδαλα. . Ζυμώνουμε μέχρι να γίνει  μια ζύμη μαλακή και να μην κολλάει στα χέρια,όπως ακριβώς λέει και η συνταγή.
Επειτα τα  πλάθουμε σε μπαστουνάκια ή κυκλάκια ,τα βάζουμε σε ταψί με στρωμένη λαδόκολλα και τα ψήνουμε στους 170 βαθμούς για 45 λεπτά,ανάλογα το φούρνο,εγώ έχω φουρνάκι μικρό και αργεί πολύ.









  Τα τοποθετούμε ,μόλις κρυώσουν σε βάζο γυάλινο για να διατηρούνται ή αν θέλουμε στολίζουμε με κορδελίτσες και τα πάμε δωρο όπου αγαπάμε!
 Επίσης να δείξω και μερικά δωράκια που έφτιαξα για φίλες μου;

 Κασετίνα ή τσαντάκι από τζην παντελονι και  λουλουδάτο ύφασμα ,ραμμένο στο χέρι είναι.


Σαπουνάκι ελαιολάδου και άρωμα κανέλας
 Αυτά!Ετοιμάζω και άλλα σύντομα...


Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2011

Σήμερα θα σας δώσω 2 ωραίες συνταγές για ρόφημα κακάο νηστίσιμα ενόψει κιόλας της νηστείας που έρχεται σε λίγες μέρες.
Είναι κλεμμένες από εδώ:
http://nisteia.wordpress.com/2010/11/26/hot-chocolate/

Οι φωτογραφίες δικές μου όμως:

Εγώ την προσάρμοσα λίγο στα δικά μου γούστα για 1 βαρβάτη κούπα:

3 κουταλάκια γλυκού κακάο
1/2 κουταλάκι γλυκού πάπρικα γλυκειά
1/2 κουταλάκι γλυκού πάπρικα καυτερή
1 κουταλάκι γλυκού κανέλα
1 κουταλάκι γλυκού μέλι,χωρίς τη φρουκτόζη


και η άλλη συνταγή επίσης από το ίδιο site:
http://nisteia.wordpress.com/2010/11/17/chocolate-drink/
για ρόφημα σοκολάτας!

Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2011

Kαλό χειμώνα τώρα πια...με ένα λικεράκι...

Επειτα από τόοοοοοοσοοοο καιρό και αρκετά πειράματα στρώθηκα για να ανεβάσω μερικές αναρτήσεις για να κάνουμε όλοι μας πιο όμορφη και πιο δημιουργική τη ζωή μας!
Ελπίζω να είστε όλοι καλά!
Θα ξεκινήσω με ένα λικεράκι πανεύκολο 2 υλικών ,παρακαλώ!Δε χρειάζεται την προσθήκη ζάχαρης,αλλά αν δεν αρέσει σκέτο, φυσικά και μπορείτε να βάλετε όση επιθυμείτε.
Λοιπόν,θα χρειαστούμε ρακί ή τσίπουρο,αλλά πιστεύω πως μπορεί να γίνει και με άλλα αποστάγματα-ποτά ή και με οινόπνευμα ποτοποιίας,για το οποίο δε γνωρίζω εκ πείρας ,αλλά έχω ακούσει ότι έχει πολύ καλά αποτελέσματα καθ'ότι δεν έχει μυρωδιά ,όπως συνήθως η ρακή ή το τσίπουρο.Και τέλος θα χρειαστούμε ξύλα κανέλας,καμιά δεκαριά, μικρά φτάνουν.Βάζουμε όση ρακή θέλουμε σε ένα βάζο,αρκεί να καλύπτει τα ξυλάκια κανέλας ,κλείνουμε με το καπάκι του και το αφήνουμε σε ένα ντουλάπι ....

Εγώ μετά από 2-3 βδομάδες ,δε θυμάμαι καλά,το δοκίμασα και ήταν πολύ καλό!Τώρα γιατί δε βάζω ζάχαρη.Η κανέλα ,αν έτυχε να βράσετε ποτέ για παρασκευή αφεψήματος(για τις δύσκολες μέρες μας)θα έχετε διαπιστώσει πως το αφέψημα ελαφρώς γλυκαίνει.Ακριβώς το ίδιο συμβαίνει και με το λικεράκι κανέλας,γλυκαίνει ελαφρά και πίνεται ευχάριστα τουλάχιστον από μένα και τις φίλες μου που το δοκίμασαν,αλλά γούστα είναι αυτά και μπορείτε ,αν θέλετε, να βάλετε ζάχαρη.Επίσης λιγάκι πικρίζει,αλλά αυτό είναι φυσικό ιδίωμα της κανέλας.
Επίσης να πω πως σύμφωνα με ιατρικές έρευνες η κανέλα βοηθάει σημαντικά στον διαβήτη, δείτε αυτό:
http://www.medlook.net/article.asp?item_id=2353
Τέλος ,αν και δεν το δοκίμασα ακόμη,μου είπε μια φίλη πως θα πήγαινε τέλεια σε γλυκά για αρωμα και γευση.Δοκιμάστε το αν σας αρέσει η κανέλα!