Λίγο συναχωμένη είμαι πάλι αυτον τον καιρό,αλλά θα μου περάσει.Στεναχωριέμαι και με όσα γίνονται στην Αθήνα ...Τελοσπάντων.Η τηλεόραση είναι κλειστή εδώ και 3-4 βδομάδες.Ενημερωνομαστε μόνο από ιντερνετ, αν και αυτό πιστεύω ως ενα βαθμό λογοκρίνεται και δε μπορεί να εκφράζει ελεύθερα κανείς τη γνώμη του.Στο you tube αν θες να δεις κανένα βιντεάκι από τη χθεσινή συγκέντρωση (περίπου 1 εκατομμύρι κόσμος,είπε το BBC) λίγα έχει και από αυτά δε μπορείς να βγάλεις πολλά συμπεράσματα. Τελοσπάντων..
Τωρα βρήκα χρόνο και οπότε, λέω,ας κάτσω να δω τα βραβειάκια που μου χάρισαν κάποιες φίλες.
Πρώτα η Φαίδρα και έπειτα η Μάγια μου έδωσαν αυτό το βραβειάκι,δεν ξέρω κατά πόσο μου αξιζει το βραβείο της δημιουργικού μπλογκ ,καθ'ότι υπάρχουν και άλλα καλύτερα μπλογκς από το δικό μου,αλλά το αποδέχομαι για χάρη τους που με τίμησαν !
Φαίδρα μου σ' ευχαριστώ!!!Μάγια μου επίσης σ'ευχαριστώ πολύ!!!
Αλλά δεν είναι έτσι απλά τα πράγματα ,το βραβείο συνοδεύεται από παιχνιδι .Αμ τι νομίζατε, έτσι απλά τα παίρνουμε τα βραβεία!!!
Αρχίζω λοιπόν:
1. Name your favourite song:
Ολα τα παραδοσιακά .Αυτόν τον καιρό μου έχει κολλήσει η Βράκα !
Δε μπορώ να σας πω πόσο ευφραίνομαι όταν το ακούω!!!
2. Name your favourite dessert: Το έχουμε πει :Καζάν Ντιπί
3. What ticks me off: Η κακία και το κουτσομπολιό.
4. When i'm upset:Κάνω προσευχή να με βοηθήσει η Παναγιά να μη ξεφύγω και αφηνιάσω!!
5. What's your favourite pet: σκυλάκια ,γατάκια,όλα μωρέ καλά είναι εκτός από τα εντομάκια...ξέρετε κατσαρίδες κλπ .Δηλαδή και αυτά είναι καλά ,αλλά εγώ δεν τα μπορώ...
6. Black or white: Πότε το ένα ,πότε το άλλο.
7. Biggest fear: Εχω πολλούς...
8. Everyday attitude: Κάθε ανατολή και ελπίδα ,κάθε δύση και ανάμνηση.
9. What is perfection: Ο Θεός.
10.Guilty pleasure: Φαγητό
Οι 4 πρώτες σκέψεις που μου έρχονται στο μυαλό είναι:
1.Να μην ξεχνάω να χαίρομαι τη ζωή και να μην τη σπαταλάω σε υπερευαισθησίες και χαζές στεναχώριες.
2.Να μην τεμπελιάζω,να αξιοποιώ την κάθε στιγμή.
3. Να ξεκουράζομαι όμως,λίγος μεσημεριανός ύπνος κάνει καλό.
4.Να αγαπάω όλους τους ανθρώπους ,άσχετα πως μου φέρονται εκείνοι και να μην κρατάω κακία.
Η καλή μου Μάγια ,τωρα πρόσεξα πως μου έδωσε και άλλο ένα βραβείο!!!
Σ' ευχαριστώ και πάλι Μάγια μου !!!
Σειρα έχει η ανεπανάληπτη Ρένα ,η οποία μου χάρισε το παρακάτω βραβείο :
Ρένα μου σ' ευχαριστώ πάρα πολύ!!!
Είναι πάλι βραβείο με συνοδεία μουσικής αυτή τη φορά ,να σας γράψω 5 τραγουδια που αγαπάω:
1.Ενα χειμωνιατικο πρωί -Ελένη Βιτάλη (από τις αντιπροσωπευτικότερες γυναικείες φωνές της χώρας μας):

