Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Φτιάξτο μόνος σου. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Φτιάξτο μόνος σου. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη 10 Οκτωβρίου 2012

Η εμπνευση καλά κρατεί...

Ψιλοχάθηκα πάλι ,αλλά πλεον το συνηθίσατε και ξέρω πως δε θα ανησυχείτε...Τον τελευταίο καιρό ασχολιόμουν με διάφορα δωράκια που έφτιαξα για πολλους φίλους...Ειπα να δοκιμάσω διάφορες ιδεες που είδα σε μερικά μπλογκοσπιτάκια
(http://elenartista.blogspot.gr/2012/03/blog-post_07.html

http://agelini.blogspot.gr/2010/12/pomegranate-paper-recycling.html

http://diaheiros.blogspot.gr/2011/08/tutorial.html


http://misirlouhandmade.blogspot.com/2011/10/mixed-media-for-giveway-2_21.html

)και να βάλω και τη δική μου πινελιά ,μικρή  ή μεγάλη.


 Πήλινο ρόδι με μετάλλιο μπροστά της Αγίας Αικατερίνης ,το χάρισα στη συνονόματη (της Αγίας)φίλη μου που πρόσφατα παντρεύτηκε.

 


Ντεκουπαζ σε τσάντα με χαρτί εκτύπωσης
Απλά έκοψα το χαρτί με το χέρι, και το κόλλησα πάνω στην άχαρη τσάντα  και έγινε καλοκαιρινή…για του χρόνου βέβαια…


Πινακάκια με καραβάκια
Ξέρω τι θα πείτε -Χιλιοφτιαγμένο θέμα από πολλά μπλογκόσπιτα!Συμφωνώ, αλλά και μόνο που βλέπεις το θέμα ….θάλασσα….καραβάκια…ήλιος ….γλάρος …και να μη θες ,θα το φτιάξεις…Αφήστε που αναπολώ το καλοκαίρι που μόλις μας πέρασε.Ετσι  έπαθα, λοιπόν, και έφτιαξα αυτά τα μικρά πινακάκια το Σεπτέμβρη ,τα οποία χαρίσθηκαν …
Πηλός,χρώματα με καραβάκια ταξιδιάρικα...




 Μετά πήρα φόρα και έφτιαξα και αυτά.Να 'ναι καλά και η κουμπάρα μου που με εφοδίασε με πολύ υλικό από μπομπονιέρες κλπ.

Συνέχισα και άλλαξα μια θηκη κεριού την οποία έβαψα και μετά την έτριψα με γυαλόχαρτο,ήθελα απλά να το δοκιμάσω….μμμ…μέτριο έγινε.


Για το τέλος άφησα αυτό το μαξιλαράκι που έφτιαξα  για τον καναπέ .


Υπάρχει και δευτερο μαξιλαράκι, αλλά θέλει λίγο καλύτερο ράψιμο,μιας και τα ράβω στο χέρι.Γι' αυτά χάλασα μια φούστα που είχα πάρει προ ετών 3 Ευρώ,νά δείτε ένα κομμάτι  της που περίσσεψε:

Ενα πράγμα που κατάλαβα φτιάχνοντάς τα ,είναι ότι όσο περισσότερο ασχολείσαι με ένα πράγμα ,τόσο περισσότερο βελτιώνεται το αποτέλεσμα,αν βιάζεσαι να τελειώσεις κάτι -δηλ.στην ουσία δεν έχεις αγάπη-μεράκι  γι'αυτο που κάνεις- δε θα βγει καλό.Αυτό διαπίστωσα  από τη δική μου προσπάθεια,επειδή συνήθως βιάζομαι πολύ.Καλό είναι να εμμένουμε στην ποιότητα και όχι στην ποσότητα.Και να προσπαθούμε ,να μην τα παρατάμε...Τα λέω εκ πείρας, μικρής μεν αλλά αληθινής.
Επίσης θεωρώ ότι για να γίνει κάποιος καλός σε κάτι χρειάζεται να αντιγράφει από τα έργα άλλων,έτσι νομίζω κάνουν και οι μαθητές της αγιογραφίας ,της μουσικής,αλλά  και  τόσοι άλλοι για να μπορέσουν αργότερα να παράξουν-το παράξουν είναι σωστό;ας με διορθώσει μια φιλόλογος!- κάτι δικό τους με τη δική τους υπογραφή.Εκτός αν έχει φυσικό το ταλέντο !Αυτό το γράφω και για μένα αλλά και για όσους ή όσες έχουν απορία ,αν κάνουν καλά που εμπνέονται από άλλους και αντιγράφουν έργα τους.Καλό είναι,αν θυμόμαστε, να λέμε την πηγή από όπου πήραμε την έμπνευση.
Σας φιλώ γλυκά όλες και σας ευχαριστώ για τα όμορφα σχόλιά σας και την ενθάρρυνσή σας...
Θα τα λέμε...

Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου 2012

Καλό φθινόπωρο!


Γεια  σας και χαρά σας!!! Σας έλειψα;;; Χαχα !Ξανάρθα , για λίγο όμως…
Είναι αλήθεια ότι πάει πολύς καιρός από τότε που σταμάτησα να ανανεώνω το blog μου, αλλά είχα σοβαρούς λόγους  και έπρεπε λίγο να ‘αποτοξινωθώ’ από το ιντερνετ και να αφοσιωθώ σε άλλα πράγματα  .Έχασα βέβαια πολλές από τις  όμορφες και δημιουργικές αναρτήσεις σας  ,τα νέα σας....τώρα τρέχω να σας δω ,αν μπορέσω όλες , εάν μάλιστα κάνω καλύτερο προγραμματισμό στο χρόνο μου  .
Σήμερα  ,λοιπόν ,για να επανορθώσω για την πολύμηνη απουσία μου από την μπλογκογειτονιά σας δείχνω μερικές καλοκαιρινές δημιουργίες μου, αλλά και παλιές από πριν το Πάσχα, τι  νομίζετε δηλαδή πως δεν έφτιαχνα το κατιτί μου;;;
Γελαστήκατε !!!Μες το φθινόπωρο λοιπόν σας δείχνω 2 λαμπαδούλες (ναι ,ναι καλά το διαβάσατε, αυτά παθαίνει κανείς αν δεν είναι συνεπής στο blog του!!!!) που έφτιαξα για το φιλιότσο μου (=βαπτιστήρα δηλαδή στην κρητική διάλεκτο) και για τη φίλη  μου, το Αννιώ.


Απλότητα και λιτότητα!


Πρώτες απόπειρες στη ζωγραφική μετά από πολλά χρόνια και πρώτη φορά με πινέλα, φανείτε επιεικείς παρακαλώ…
Μαντέψτε από τι είναι φτιαγμένο το κουτί της λαμπάδας!!!Χαχα!Οποιος το βρει ,είναι αστέρι!!!


Συνεχίζω με άλλο δωράκι, μπουκάλι ζωγραφιστό ,είπαμε κάναμε απόπειρες  -και βάψαμε ό,τι βρέθηκε μπροστά μας…


Και άλλο μπουκάλι:    
 

 
Δε ξέρω για σας, αλλά εμένα μου παίρνουν πολλές ωρες να τα ζωγραφίσω ,τουλάχιστον τέσσερις το καθένα μπουκάλι!!!Οπως βλέπετε ,δεν έχω πολύ σταθερό χέρι ,αλλά ίσως αν κόψω και τους καφέδες  και με εξάσκηση να στρώσει το χέρι μου…Ποιος ξέρει…
Παρακάτω, φαίνονται 2 πινακάκια από  κουτί :



Ένα φοινικόφυλλο έγινε περιστεράκι της ειρήνης και της ελπίδας (σε γλάρο παραπέμπει βέβαια….)

 
Κοπέλα που κεντά εξαπτέρυγο,κακή αντιγραφή από έργο καλλιτέχνη ,του οποίου αγνοώ το όνομα αυτή τη στιγμή (το φωτοσοπ τί το 'θελα,η έρμη;):


Ένα συρμάτινο φωτιστικό  για το δωμάτιο της μαμάς μου ,ήθελε μια κοριτσίστικη διάθεση και εγω δεν της χάλασα το χατήρι:


Ένα μεταλλικό πολυαγαπημένο περιστεράκι για την Ιωάννα :



Συρμάτινο δεντράκι:


Κι άλλο:


Ένα ακόμη περιστεράκι ,
αυτό το είδα στην Αναστασία http://handmadeanastasiasart.blogspot.gr/2011/03/blog-post_3562.html,εκείνης βέβαια είναι τέλειο!


Σφυρηλατημένα σκουλαρικάκια, δώρο στη φίλη μου Πόπη!Σορυ η φωτό είναι από το κινητό ,δεν πρόλαβα να τα φωτογραφίσω με την ψηφιακή μηχανή:

Και τέλος τα καλοκαιρινά  καραβάκια :










Αυτά τα λίγα για αρχή ,μακάρι να τα λέμε συχνότερα …Σας φιλώ όλες!!!Καλό φθινόπωρο!

Σάββατο 17 Μαρτίου 2012

O Σιδηρόδρομος...

Η αλήθεια είναι ότι θέλω εδώ και μερες να γράψω αλλά, μια τα γεγονότα  που συμβαίνουν γυρω μας  με κυριώτερο τη συνεχή  μείωση μισθών μας , μια η κακή διάθεση ,μια οι αποτυχίες που είχα στον πηλό και στην τεχνική του αλουμινόχαρτου ,αλλά και στην αγιογραφία εεε δεν ήθελα να ασχοληθώ με το μπλογκ.Δεν τα παρατάω βέβαια ,πεισμώνω και προσπαθώ πάλι ,αλλά με αργούς ρυθμούς.Χωρίς πίεση.
Τελοσπάντων, είπα να ανεβάσω κάτι ,τι κάτι δηλαδή ;Σιδηρόδρομος κατάντησε  η σημερινή ανάρτηση!Χαχα ο τίτλος τα λέει όλα!

1>Αποθηκευτής υγρού σαπουνιού συμμετοχή στο διαγωνισμό της Λαμπρούκας:
Παίρνουμε ό,τι βλέπετε στις φωτογραφίες:


Ένα βάζο με πλαστικό καπάκι  (γίνεται και με μεταλλικό) που να είναι στο ίδιο ύψος με το ντισπένσερ(αν ξέρετε πως λέγεται στη γλώσσα μας ,πολύ θα το εκτιμούσα!)) ,και ένα ντισπένσερ  …Aν είναι πολύ ψηλό το κόβετε από κάτω λίγο.


Ζεσταίνουμε τη μύτη του καρφιού με τον αναπτήρα και ανοίγουμε μια τρύπα στο κέντρου του καπακιού .Συνεχίζουμε με το μαχαίρι γύρω-γύρω να το ανοίγουμε μέχρι να  γίνει μια τρυπα  τόσο μεγάλη όση να χωρά το απλικατερ και να στέκεται καλά..




Επειτα με θερμόκολλα κολλάμε το απλικατερ στην κάτω μεριά ,στη βάση του.


Και έτοιμο…Φυσικά εσείς μπορείτε να το ζωγραφίσετε ,να το ντεκουπαζάρετε, ό ,τι θέλετε να το κάνετε…Εγώ το άφησα έτσι προς το παρόν.
Εδώ το βλέπετε με υγρό σαπούνι:

Μεσα μπορείτε να βάλετε  λαδάκι (εννοώ χαμομηλόλαδο,σπαθόλαδο κλπ) ,υγρό σαπούνι ,λοσιόν …Φτάνει να μην το αναποδογυρίσετε, γιατί θα έχει μια μικρή διαρροή.
Για την κουζίνα είχα φτιάξει αυτό από γυάλινο μπουκάλι νερού και το ντισπένσερ του ήταν από μεγάλο πλαστικο μπουκάλι με υγρό σαπούνι για τα πιάτα. .Το συγκεκριμένο λοιπόν ντισπένσερ τυχαίνει  να  είναι στο ύψος του μπουκαλιού και μάλιστα βιδώνει κιόλας. Αυτό θα πει να έχεις τύχη!!!Χα!χα!


2>Στεφάνι με  κοχύλια
Συνέχεια είχαν  κάτι κοχύλια από το γάμο της κουμπάρας μου πάλι,( Ιωάννα μου τελικά πιάσανε τόπο όλα τα κοχύλια σου!!!) και ήθελα τόσο πολύ να τα χρησιμοποιήσω κάπου ,έκατσα λοιπόν και έκανα ένα απλό στεφάνι από τη γνωστή σιδερένια κρεμάστρα , (κρίμα που τελείωσε ο διαγωνισμός  με τις κρεμάστρες  Ρενα μου, έχουμε και άλλες εμπνεύσεις!)Τα κορδόνια που έβαλα γυρω από το στεφάνι είναι από τη βάπτιση των παιδιών της άλλης κουμπάρας μου!
Χα χα!Αυτό θα πει να έχεις καλές κουμπάρες!!!


3>Ενα ποντικάκι –ζωάκι για τη μπεμπούλα των κουμπάρων  μας από ρεταλάκια,




από τη Μartha Stewart  είχα ψαρέψει την ιδέα παλιά
 και τότε είχα κάνει και αυτά τα μικρούτσικα ,αλλά δεν είχα το μπλογκ για να σας τα δείξω :
Τα έχω δίπλα από το ποντίκι του υπολογιστή...χα χα για να μπερδευόμαστε ποιο να χρησιμοποιήσουμε...

Είναι λίγο κακοραμμένα,δεν ήμουν πολύ εξασκημένη φαίνεται,ούτε και τώρα βέβαια χα,χα…

4> Πελότες καρφιτσών –ετσι τα λένε τελικά, όπως με είπατε  και σας ευχαριστώ-  για μια φίλη μου που είναι μακριά!.Η μία  είναι με το καπακι από την προηγουμενη αναρτηση που σας έδειξα και το άλλο με τη συσκευασία από το άδειο ντεπόν ,δεν το σκέφτηκα εγώ,το είδα στην Ελένη !!!



5>Είπα να σας δείξω και μια κατασκευή ανοιξιάτικη ,περσινή ,φτιαγμένη από ένα καλαθάκι από συκα ,αν θυμαμαι καλά, που το είχα κρατήσει  και με καλαμιά και 2 πουλακια ψεύτικα είχα κάνει αυτό που βλέπετε στην εικόνα ,η μαμά μου είχε την ιδέα να κάνω το ένα πουλάκι να κάθεται σε μια φωλιά και το άλλο να έχει στο στόμα ένα κλαράκι!Εχει λίγο ξεφτίσει  από πέρσι η καλαμιά σε  μερικά σημεία  ,αλλά βαρέθηκα να  το διορθώσω, δεν πειράζει ούτως ή άλλως ανταλλαγή ιδεών κάνουμε!Και να σας πω και την αλήθεια ,δε με πολυνοιάζει η τελειότητα σε κάτι που κάνω.Δεν ξέρω ,καλό είναι αυτό ή κακό;



Από πίσω το έκανα έτσι για να στέκεται:
 

6>Και φτάνουμε στα κουτάκια της προηγούμενης πάλι ανάρτησης με άλλα θέματα ,βγηκαν λίγο σκουριασμένα  ή άτονα τα χρώματα, γιατί ήθελα να πρωτοτυπίσω –μέγα λάθος- :

Καπάκι από τσαγιόκουτο:


Κασετίνα –μολυβοθήκη από κουτί με στυλό:

Και μικρό-φορητό φαρμακείο ,από κουτάκι με αντρικό αρωμα:


Και ένα ακόμη κουτάκι από κάρτα κινητού πολύ παλιό ,το μετέτρεψα σε κουτάκι για τα ραπτικά της για μια φίλη :



Εχω και 3 παιχνίδια από τη Μαγια, τη Φαίδρα  και τη Βαλάντη.Κράτησα τις γραμματοσειρές από τα μπλογκς των κοριτσιών  και γι'αυτό τα βλέπετε έτσι.Ελπίζω να μη σας κουράσω!



Ξεκινάω με την αγαπημένη μου Μάγια:
 
1.Ποιό είναι το αγαπημένο σου ζωάκι;

Αγαπώ όλα τα ζώα ,ακόμη και αυτά που τα φοβάμαι .Βέβαια τα γατάκια  και τα σκυλάκια είναι από τα αγαπημένα μου! Τα γατάκια λίγο περισσότερο, γιατί είχα πολλά γατάκια(9) ως έφηβη, μάλιστα τα είχα μεγαλώσει με μπιμπερό ,γιατί κάποιος είχε σκοτώσει τη μαμά τους που ήταν και Αγκύρας…Ακόμη θυμάμαι πως χοροπηδούσαν όταν με βλέπανε  να πηγαίνω να τα τα’ισω ,τα καημενούλικα με περνούσαν για τη μαμά τους!!!
Aλλά πρώτα προσπαθώ να αγαπώ τους συνανθρώπους μας και μετά τα ζώα,το τονίζω αυτό.Πιστεύω πως αν είναι να κάνω ένα καλό ,πρώτα σε ένα συνάνθρωπο θα το κάνω και έπειτα και σε ένα ζώο.Ελπίζω να μην απογοητεύω κάποιους ένθερμους φιλόζωους!

2.Έχεις ταϊσει ποτέ αδέσποτο ζωάκι;
Ναι…

3.Όταν κάποιος σε φέρνει σε δύσκολη θέση πως αντιδράς;
Δε μιλάω συνήθως

4.Ποιό είναι το αγαπημένο σου παραμύθι;
.Το Παραμύθι χωρίς όνομα’ της Πηνελόπης Δέλτα. Νομίζω πως είναι και η απάντηση σε αυτή την κρίση που περνάμε,αρκεί να βρεθεί ένας άξιος άνθρωπος .

5.Πιστεύεις στα θαύματα;
Ναι

6.Πόσες ώρες κοιμάσαι τη μέρα;
6-7 ωρες

7.Κάθε πότε κάνεις δουλειές στο σπίτι;
Κάθε μερα…

8.Ποιό είναι το αγαπημένο σου quote ή παροιμία;
χα χα χα Πενία τεχνας κατεργάζεται, φυσικά τι άλλο;

9.Ποιόν εμπιστεύεσαι στη ζωή;
Προσπαθώ να εμπιστεύομαι το Θεό  σε όλα.

10.Έχεις ζωάκια;
Δυστυχώς δεν έχω ακόμη .

11.Τι σου αρέσει περισσότερο την ώρα που δημιουργείς;
Να ξεχνιέμαι …

Οι ερωτήσεις της καλής μου Φαίδρας:
 Φαίδρα μου, με δυσκολεψες λιγάκι με τις ερωτήσεις σου ,αυτό το ‘σήμερα’ τι το ήθελες, γλυκειά μου;

Τι θα κάνω σήμερα....
1. ... για να νιώσω περισσότερο χαρούμενη ?

Τίποτα, νομίζω πως και η χαρά και η λύπη είναι μες τη ζωή μας και προσπαθώ να ζω την κάθε μέρα ,όπως έρθει και με τα καλά της και με τα κακά της….

2. ... για να κάνω έναν δικό μου άνθρωπο ευτυχισμένο ?
Ο,τιδήποτε, αρκεί να είναι με πολλή αγάπη…

3. ... για να νιώσω τη χαρά της ικανοποίησης ?
Δεν καταλαβαίνω αυτή την ερώτηση Φαίδρα μου, με συγχωρείς ,μάλλον απαντώ σε αυτή ,όπως και στην πρώτη ερώτησή σου.

4. ... για να γελάσω με την καρδιά μου ?
Ισως να θυμηθώ κάτι πολύ ξεκαρδιστικό ,αλλά δε θα πιεστώ ,αν γελάσω ,γέλασα, αν όχι ,δεν πειράζει…

5. ... για να βοηθήσω να σωθεί το περιβάλλον που ζω ?
Θα ανακυκλώσω για άλλη μια φορά κάτι ,όπως όλοι, φαντάζομαι ….

6. ... για να συμπαρασταθώ σε όσους είναι λυπημένοι ?
Θα πω μια καλή, αληθινή  κουβέντα και θα προσπαθήσω να είναι  μέσα από την καρδιά μου ή αν μπορώ θα κάνω κάτι για ανακουφίσω κάπως τη λύπη τους.

7. ... για να ξεχάσω ότι έχουμε κρίση ?
Να το ξεχάσω αποκλείεται,αλλά θα σκεφτώ και άλλους ανθρώπους που πέρασαν ανάλογες καταστάσεις, όπως π.χ.οι παππούδες μου και τα κατάφεραν με τη βοήθεια του Θεού.

8. ... για να πετύχω ένα μικρό μου στόχο ?
Θα αγωνιστώ να μην τα παρατήσω .

9. ... για να μην προσβάλλω αυτόν που είναι διαφορετικός ?
Θα τον σεβαστώ ως μια, μοναδική και ανεπανάληπτη εικόνα του Θεού

10. ... για να βοηθήσω ένα παιδί που με έχει ανάγκη ?
Ο,τι χρειαστεί...

11. ...για να βελτιωθώ σαν άνθρωπος έστω και λίγο ?
Θα προσπαθήσω να είμαι αληθινή.

Και πρόσκληση από τη  Βαλάντη μου ,αν και δεν κατάλαβα ακριβώς ποιο παιχνίδι είναι,εννοώ δε βρήκα εικονίδιο,αλλά δεν πειράζει.
1. Αγαπημένο φαγητό; 
Ντολμαδάκια της μαμάς μου και μαντί
2. Αγαπημένο γλυκό; 
Καζάν ντιπί
3. Προτιμάς τούρτα ή κέικ;
Τούρτα
4. Αγαπημένο χρώμα; 
Μωβ και όλες οι αποχρώσεις το γαλάζιου…
5. Ποιο χρώμα κυριαρχεί στο σπίτι σου; 
Όλα ,μπορώ να πω,χαμός γίνεται!
6. Ποιο χρώμα κυριαρχεί στο ντύσιμό σου;
Μωβ ,μαυρο κ.ά.
7. Προτιμάς γόβες στιλέτο ή φλατ;
Φλατ
8. Προτιμάς παντελόνι ή φόρεμα;
Και τα δύο
9. Ποια λέξη αντιπροσωπεύει το ντύσιμό σου (casual - chic);
Δεν ξέρω ,μάλλον και τα 2
10. Προτιμάς ψεύτικα κοσμήματα ή πολύτιμα;
Ψευτικα
11. Ποια είναι η σχέση σου με το κομμωτήριο;
Κακή
Αγαπάτε τα ζώα;;
Απάντησα παραπάνω.
Πιστεύετε ότι όλα στην ζωή μας  είναι ένας κύκλος;
Όχι,πιστεύω πως είναι ευθεία
Σας αρέσουν τα ταξίδια;
Και ναι και όχι,ανάλογα τη διάθεση.
Ποιος είναι ο αγαπημένος σας παιδικός ήρωας;;
‘Ο μικρός πρίγκηπας’ και το βασιλόπουλο στο’ Παραμύθι χωρίς όνομα’ της Πηνελόπης Δέλτα

Και πάλι το παιχνίδι tag ας το πάρει όποια θέλει,οι πιο πολλές το έχετε απ' ό,τι είδα.
Αυτά τα νέα μου κορίτσια ...
Α! Να μην ξεχάσουμε την προσπάθεια της Μαρίας και της Κικής  για το  bazaar στην Πτολεμα'ι'δα για τους συνανθρώπους μας  !Ας βοηθήσουμε και ας τη στηρίξουμε  αυτή την προσπάθεια όλες μας,όσες μπορούμε ας φτιάξουμε κάτι με τα χέρια μας ,όχι μόνο να τα δείχνουμε εδώ,που και αυτό καλό είναι ,αλλά πιο αξιέπαινο να  τα  δώσουμε για ένα καλό σκοπό !
Επίσης όσες θέλετε να μάθετε αγιογραφία παρακολουθείστε το μπλογκ της αγιογράφου  Ρένας .Με απλό τρόπο εξηγεί τα βασικά βήματα της αγιογράφησης μιας Βυζαντινής εικόνας!Το μυστικό είναι στην εξάσκηση,πάντως.Μην τα παρατάτε...
Οι περισσότερες τα ξέρετε τα νέα αυτά ,αλλά υπάρχει κόσμος που δεν έχει μπλογκ και δυσκολεύεται να μας βρει όλες,γι 'αυτό τα λέω.
Φιλιά, σας αγαπώ!