Τετάρτη 6 Απριλίου 2011

Λαμπάδα πασχαλινή

Λίγο η οικονομική κρίση ,λίγο τα χειροποίητα που μ’ αρέσουν, είπα φέτος να φτιάξω τη λαμπάδα του βαφτιστήρα μου (ή φιλιότσου να το πω και κρητικά καλέ…).
Πήρα μια σκέτη λαμπαδίτσα και ένα διακοσμητικό από μαγαζί που πουλάει ανάλογα πραγματάκια, μερικές κορδέλες ,ααα ..και ένα κουτί για τη λαμπάδα και ιδού το αποτέλεσμα.


Εμένα μου αρέσει για πρώτη απόπειρα, αλλά δεν ξέρω αν θ'αρέσει στο μικρούλη και στους κουμπάρους μου…Το πολύ αγοράζω μία άλλη...αν και δε θα το 'θελα.
Οποιος θέλει καμιά διευκρίνιση ,ας μη διστάσει να μου πει.

Καλέ πείτε μου τη γνώμη σας ,ένα σχολιάκι τόσο δα ,τι πειράζει…;;;;
Μη ντρέπεστε δε δαγκώνω...
Χρειάζεται να σας παρακαλάω...(Αχχχ!Εκεί έφτασα!)
Να βγω και εγώ το καημένο από την ανασφάλεια…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου