Τετάρτη 6 Απριλίου 2011

Λαμπάδα πασχαλινή

Λίγο η οικονομική κρίση ,λίγο τα χειροποίητα που μ’ αρέσουν, είπα φέτος να φτιάξω τη λαμπάδα του βαφτιστήρα μου (ή φιλιότσου να το πω και κρητικά καλέ…).
Πήρα μια σκέτη λαμπαδίτσα και ένα διακοσμητικό από μαγαζί που πουλάει ανάλογα πραγματάκια, μερικές κορδέλες ,ααα ..και ένα κουτί για τη λαμπάδα και ιδού το αποτέλεσμα.


Εμένα μου αρέσει για πρώτη απόπειρα, αλλά δεν ξέρω αν θ'αρέσει στο μικρούλη και στους κουμπάρους μου…Το πολύ αγοράζω μία άλλη...αν και δε θα το 'θελα.
Οποιος θέλει καμιά διευκρίνιση ,ας μη διστάσει να μου πει.

Καλέ πείτε μου τη γνώμη σας ,ένα σχολιάκι τόσο δα ,τι πειράζει…;;;;
Μη ντρέπεστε δε δαγκώνω...
Χρειάζεται να σας παρακαλάω...(Αχχχ!Εκεί έφτασα!)
Να βγω και εγώ το καημένο από την ανασφάλεια…

Σάββατο 2 Απριλίου 2011

Αλλη κορνίζα από κουτί με σοκολατάκια

Πριν 6-7 χρονάκια ,όταν ήμουν φοιτήτρια, μου είχε δωσει ο αδερφός μου ένα κουτί από σοκολατάκια,νομίζω μάλιστα από κάποια χώρα βαλκανική.Το καπάκι του ήταν από ύφασμα και είχε ένα κέντημα στο κέντρο ,που νομίζω πως το πέταξα...Τι χαζομάρα έκανα...
Το είχα λοιπόν στο σκουπιδαριό μου -έτσι ονομάζω τον όγκο με διάφορα πράγματα που έχω και τον σεργιανάω από Θεσ/κη μέχρι την Κρήτη...- και πέρσι όταν έφτιαξα τις κορνίζες τις προηγούμενες που ανάρτησα,είπα να κάνω κάτι και με αυτό το κουτί.
Εβγαλα το εσωτερικό χαρτόνι με ένα χαρτοκόπτη και το ύφασμα το κόλλησα από πίσω,όπως φαίνεται στη φωτό.Ξέρω,ξέρω δε φαίνεται πολύ ωραίο από πίσω ,αλλά δε με πειράζει πολύ.
Επειτα κόλλησα μία τρέσσα με λουλούδια ,που υπήρχε ξέμπαρκη στο σκουπιδαριό μου...
Εκανα βέβαια μία χαζομαρίτσα και έκοψα το κέντρο και στη βάση του κουτιού ,αν και δε χρειαζόταν ,γιατί το πίσω μέρος ακουμπά στον τοίχο ,αλλά σας το δείχνω για να δείτε ότι δεν είναι τέλειο .


Το αποτέλεσμα ,εμένα μου αρέσει!Αντί για φωτογραφία δική μας ,εβαλα ένα πουλάκι-το χρυσό μου δεν είναι πολύ γλυκούλι;- που ταιριάζει με τη διακόσμηση του σπιτιού μας.


Και στον τοίχο:

Πέμπτη 31 Μαρτίου 2011

Koρνίζα από ύφασμα

Την έφτιαξα πριν 3 χρόνια, όταν ζήτησα από τον άντρα μου να πάρουμε μερικές κορνίζες για να κρεμάσουμε κάποιες φωτογραφίες.
Μου είπε τη μαγική φράση :
-Δε μπορείς να φτιάξεις;
Και αυτό έκανα ,χωρίς να το είχα σκεφτεί νωρίτερα.
Εφτιαξα ένα ορθογώνιο πλαίσιο με χαρτόνι από 1 κουτί και του κόλλησα ένα ύφασμα τζην που είχα.Ομως από την μπροστινή πλευρά πριν τοποθετήσω το τζην είχα λίγο αφρολέξ,ούτε θυμάμαι από που.Το έβαλα έτσι ,ώστε να δημιουργηθεί λίγος όγκος,ενώ το ίδιο έκανα και από την πίσω πλευρά ,όπως φαίνεται στη δεύτερη φωτογραφία, για να μπορέσει να σταθεί η φωτογραφία, χωρίς να πέσει.Και βάζουμε και τη φωτογραφία και αυτό είναι όλο.Κολλάμε για καλύτερα αποτελεσματα με πιστόλι σιλικόνης.Από μπροστά διακοσμούμε με κουμπιά,λουλούδια και με ό,τι άλλο μας έρθει στο νου ή υπάρχει στο σπίτι μας!Εχω κάνει πολλές και διακοσμούν το καθιστικό μας ,δε μπορώ να σας τις δείξω ,επειδή δεν κατέχω και πολλά από φώτοσοπ και δε μπορώ να επεξεργαστώ τις φωτογραφίες.
Θα χαρώ να μου πείτε μου τη γνώμη σας ή αν θέλετε σε κάτι διευκρίνιση.


Δευτέρα 28 Μαρτίου 2011

Ανακύκλωση cd ή dvd σε σταντ σκουλαρικιών

Ηθελα ένα σταντ (stand),που λέτε , για τα σκουλαρίκια που έχω σκόρπια,έψαξα λοπόν για καμιά ιδέα στο ιντερνετ, βρήκα διάφορα,αλλά αυτό που μου έκανε εντύπωση ,και είχα τα υλικά να το φτιάξω, ήταν με cd ή dvd( εννοείται που δε θέλουμε) και με τη θήκη του μαζί-όχι το διάφανο πλαστικό καπάκι-,όπως φαίνεται και στην εικόνα .
Ευκολα και απλά με τη βοήθεια ενός απλού διακορευτή θα δημιουργήσουμε τις τρύπες -τα κενά για να γαντζώνονται εκεί τα σκουλαρίκια!Πως σας φαίνεται;
Πείτε μου τη γνώμη σας ή αν χρειάζεστε διευκρινήσεις.







H ιδέα από εδώ την παρακάτω διεύθυνση:

http://www.instructables.com/id/CD-Spindle-Earring-Stand/

Συρμάτινο φωτιστικό

Εδώ και 2 μήνες σκεφτόμουν πως να καλύψω τις δύο λάμπες μου, που ήταν άδειες.
Μετά από αναζήτηση στο διαδίκτυο πήρα αρκετές ιδέες,αλλά δεν καταλάβαινα τις οδηγίες . Ξεκίνησα να το φτιάχνω, αλλά μου έβγαινε χάλια, γιατί οι πολλοί συρμάτινοι κύκλοι "φόρτωναν" πολύ το αποτέλεσμα.Επειτα από μία αποτυχία,πείσμωσα και ξαναβάλθηκα να αποπειραθώ καινούριο.
Bρήκα τον εξής τρόπο:
Πήρα γύρω στα 10 μέτρα περίπου σύρμα μέτριο σε πάχος από μαγαζί που πουλάει χρώματα,σιδηρικά κλπ.
Κόβουμε το σύρμα σε 12 κομμάτια των 60 εκατοστών.Με το καθένα κομμάτι σύρματος φτιάχνουμε κύκλους,τους οποίους "δενουμε","πιάνουμε" δηλαδή τις άκρες τους με ψιλό σύρμα.Αφού φτιάξουμε όλους τους κύκλους ,τους 8 από αυτούς, τους περνάμε τον ένα μες τον άλλο και τους "δένουμε" στην κορυφή και στη βάση με ψιλό σύρμα.
Επειτα , αφού δημιουργηθεί η σφαίρα ,περνάμε τους άλλους 4 κύκλους κάθετα στους οριζόντιους,σχηματίζοντας ομόκεντρους κύκλους.Στα σημεία που εφάπτονται οι πλευρές των κύκλων τα δένουμε με συρματάκι ψιλό.
Στα σημεία που φαίνονται τα πιασίματα με το ψιλό συρματάκι δένουμε κορδέλες ή ανθάκια ή και τα δύο μαζί.Το δεύτερο συρμάτινο φωτιστικό μου αρέσει περισσότερο,να σας πω την αλήθεια.Εσάς ποιό σας αρέσει;


Η έμπνευση από:http://olivetreegirl.blogspot.com/2009/02/blog-post.html