Πέμπτη 31 Μαρτίου 2011

Koρνίζα από ύφασμα

Την έφτιαξα πριν 3 χρόνια, όταν ζήτησα από τον άντρα μου να πάρουμε μερικές κορνίζες για να κρεμάσουμε κάποιες φωτογραφίες.
Μου είπε τη μαγική φράση :
-Δε μπορείς να φτιάξεις;
Και αυτό έκανα ,χωρίς να το είχα σκεφτεί νωρίτερα.
Εφτιαξα ένα ορθογώνιο πλαίσιο με χαρτόνι από 1 κουτί και του κόλλησα ένα ύφασμα τζην που είχα.Ομως από την μπροστινή πλευρά πριν τοποθετήσω το τζην είχα λίγο αφρολέξ,ούτε θυμάμαι από που.Το έβαλα έτσι ,ώστε να δημιουργηθεί λίγος όγκος,ενώ το ίδιο έκανα και από την πίσω πλευρά ,όπως φαίνεται στη δεύτερη φωτογραφία, για να μπορέσει να σταθεί η φωτογραφία, χωρίς να πέσει.Και βάζουμε και τη φωτογραφία και αυτό είναι όλο.Κολλάμε για καλύτερα αποτελεσματα με πιστόλι σιλικόνης.Από μπροστά διακοσμούμε με κουμπιά,λουλούδια και με ό,τι άλλο μας έρθει στο νου ή υπάρχει στο σπίτι μας!Εχω κάνει πολλές και διακοσμούν το καθιστικό μας ,δε μπορώ να σας τις δείξω ,επειδή δεν κατέχω και πολλά από φώτοσοπ και δε μπορώ να επεξεργαστώ τις φωτογραφίες.
Θα χαρώ να μου πείτε μου τη γνώμη σας ή αν θέλετε σε κάτι διευκρίνιση.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου