Εχω φτιάξει παρόμοια φάτνη προ 3-4 χρόνων ,αλλά η χαζή την πέταξα γιατί ήταν μεγαλούτσικη και δε χωρούσε στην κούτα με τα στολίδια...Μιλάμε για πολλή χαζομάρα.
Την ιδέα την είχα εμπνευστεί από μια επίσκεψη μου σε ένα σύλλογο προ 7-8 χρόνων που είχε μια φάτνη στολισμένη με αυτόν τον τρόπο που θα σας παρουσιάσω.Λοιπόν ,ας αρχίσω.
Παίρνουμε 2-3 εφημερίδες και τις τσαλακώνουμε προσπαθώντας να δημιουργήσουμε μια σπηλιά.
Βάζουμε μια ακόμη στην κοιλότητα που έχουμε δημιουργήσει και τις πιάνουμε με συρραπτικό.Προσέξτε καλά τη φωτογραφία για να καταλάβετε καλύτερα.
Εν τω μεταξύ κολλάω σε ένα χαρτόνι τη φάτνη για να έχει μια σταθερή βάση.Παίρνω λίγη ατλακόλ,την αραιώνω αρκετά με νερό και με ένα πινέλο την απλώνω πάνω στη μάζα.
Είχα από χρόνια γκοφρέ χαρτί καφέ και τυλίγω με αυτό την εφημεριδο-μάζα.
Απλώνω αραιωμένη ατλακόλ και πάνω από το γκοφρέ,βάφεται βέβαια και το πινέλο και η ατλακολ στο μπολάκι αλλά δεν πειράζει ,μόνο σε αυτή την κατασκευή θα χρησιμοποιήσουμε την αραιωμένη ατλακόλ,γι' αυτό προνοούμε να μη βάλουμε πολλή ατλακολ στο μπολάκι και μας περισσεύει μετά και είναι χρωματισμένη.
Εδώ φαίνεται που έχει στεγνώσει από την πίσω πλευρά,από την μπροστινή πλευρά βάζω ένα πιο ανοιχτού καφέ χρώματος γκοφρέ χαρτί και απλώνω πάλι ατλακόλ.
Εχει κάπως αποχρωματιστεί ,αλλά δε με πειράζει γιατί και μια σπηλιά έχει περίπου τέτοια χρώματα.Εδώ δεν έχω απλώσει πολλή ατλακολ ακόμη στο εσωτερικό.
Μετα ''κόλλησα''.Τι να βάλω στο εσωτερικό του για να μοιάζει με άχυρο αλλά και να δείχνει φωτεινό κάπως το εσωτερικό του;
Ειχα από πέρσι κλαδιά από αλμυρικια,τα οποία είχα βάψει με χρυσό σπρέι και στόλιζα μια πιατέλα,αλλά 1χρόνο μετά κατσιάστηκαν μες την κούτα τα καημένα και δεν μου αρέσαν έτσι.
Αρχισα να κόβω ,λοιπόν,τα μικρούλικα κλαδάκια και να τα κολλάω δεξιά ,αριστερά και στο εσωτερικό της φάτνης.
Τώρα για φιγούρες έκανα το εξής :
Εκτυπωσα μια ωραία αγιογραφία της Γεννησεως από το ιντερνετ ,της οποίας εικόνας αγνοώ τον αγιογράφο .Εκοψα τις φιγούρες που ήθελα,όχι όλες όσες ήταν στην εικόνα και τις κόλλησα σε ένα χαρτονι με ατλακόλ,λιγάκι θόλωσαν οι φιγούρες αλλά δεν πειράζει .
Μετά τις έκοψα από το χαρτόνι,αφού στέγνωσε η κολλα.Και τις κόλλησα με θερμοκόλλα πάνω στη φάτνη.
Επειτα ,έφτιαξα με μισό καλαμάκι -ξυλάκι και λίγο χρυσόχαρτο ένα αστέρι βυζαντινού τύπου,όπως δείχνει η εικόνα:
Εβαλα χρυσόχαρτο και από την πίσω πλευρά του καλαμακιού-ξυλακιου,αλλά ξέχασα να το φωτογραφίσω.Και το κόλλησα και αυτό στη θέση του μαζί και τους αγγέλους που δέονται.
Και εδώ φαίνεται με το μικρό χριστουγεννιάτικο δεντράκι μου και το δεντράκι - κώνο!
Το δεντρακι είναι στολισμένο με μικρές κοκκινες μπαλίτσες,καθώς και κουκουναρακια και καρυδια ,βαμμενα από πέρσι με χρυσό σπρέι.και με σιλικονη κόλλησα κορδελάκια για να μπορέσω να τα κρεμάσω.Ενα κοντινό:
Αυτά!!!3 ώρες γράφω!Τελικά είναι πολύ δύσκολο να γράφεις αναλυτική ανάρτηση!Αν σας αρέσει ,βέβαια, χαλάλι σας!
Πάντως βλέπουμε πως με απλά υλικά, με ό,τι υπάρχει στο σπίτι μας μπορούμε να κάνουμε όμορφα πράγματα!Συμφωνείτε;
Εδω επίσης θα δείτε την ανάλυση -ερμηνεία πάνω στην εικόνα της Γεννησεως του Χριστού μας.
Τι συμβολίζουν τα ζώα που βρίσκονται στη φάτνη κλπ.
Σας φιλώ και εύχομαι Καλα και ευλογημένα Χριστούγεννα σε όλους!Θα τα ξαναπούμε βέβαια...
Update:Επίσης και με αυτή την κατασκευή θέλω να λάβω μέρος στο διαγωνισμό της
Ανεράιδας.