Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2011

Ανακαίνιση παλιάς τσάντας...

Δεν στόλισα  Χριστουγεννιάτικα ακόμη το σπίτι...
 Απόψε όμως είπα να σας δείξω διάφορα πραγματάκια που έχω φτιάξει κατά καιρούς.Πρώτα απ' όλα μία τσάντα.
Είναι ντυμένη με granny squares και λουλούδια,έγινε με περισσεύματα νημάτων με τη βοήθεια της μαμάς μου,τα περισσότερα ,να πω την αλήθεια ,εκείνη τα έπλεξε, γιατί εγώ βαριόμουν.
Πρώτα πλέξαμε τα τετράγωνα και επειτα δεν ήξερα τι να τα κάνω ,κασκόλ ίσως;;;Τα ενωσα το ένα με το άλλο δίπλα-δίπλα δημιουργώντας ένα  κασκόλ, αλλά δε μου άρεσε το αποτέλεσμα .
Είχα  όμως μια τσάντα λίγο άχαρη, την οποία χρησιμοποιούσα αλλά από την ανάποδη ,το εσωτερικό ύφασμα μου άρεσε περισσότερο από το εξωτερικό της ,αλλά την είχα βαρεθεί και οποτε σκέφτηκα να  ράψω πάνω της τα τετράγωνα.Οντως το έκανα,αλλά πάλι ήταν λίγο άδεια.Είπα τελικά να  πλεξω δυο λουλούδια,τα έραψα στο κέντρο και κατ΄εμέ νομίζω πως ομόρφυνε πολύ!

 Εδώ η μια πλευρά  της:


 Και εδώ η άλλη πλευρά:





Αν λοιπόν τύχει και έχετε περισσεύματα από νήματα, τι καλύτερο από το να τα πλέξετε σε κάτι όμορφο!

Eδώ μπορείτε να δείτε πως γίνεται το granny square:

http://www.youtube.com/watch?v=11Wh7IOT9BI&feature=relmfu

Και εδώ το λουλούδι:

http://www.youtube.com/watch?v=Z4fKxBAR66I


Φιλιά σε όλους!Καλές δημιουργίες!

9 σχόλια:

  1. ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕΣ ΤΗΝ ΤΣΑΝΤΑ ΣΟΥ!!!!!!!!
    ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ ΟΙ ΠΛΕΚΤΕΣ!!!!!!
    ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ , ΕΜΕΙΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗ ΜΟΔΑ!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και να φανταστείς από πέρσι που τη φτιάξαμε με τη μαμά μου, δεν τη χρησιμοποιούσα πολύ ,γιατί ντρέπομουν!Μπ-ούφο είμαι ώρες -ώρες!Συμφωνώ με το -εμείς κάνουμε τη μόδα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μου αρέσει πολύ η τσάντα σου! Δεν ξέρω πως ήταν πριν, όμως τώρα είναι πολύ ξεχωριστή και πρωτότυπη!! Καλώς σε βρήκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πολυ ομορφη ειναι..μονο που την φτιαξατε φτανει..φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαρίτα καλώς σε βρίσκω!Η τσάντα σου ειναι πολύ όμορφη και μπράβο σου επίσης βρήκα στο σπιτάκι σου υπέροχα πραγματάκια!!Συγχαρητήρια για όλες σου τις δημιουργίες !!!Καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ονειροκοσμε σ' ευχαριστώ πολύ,ήταν μια απλή τσάντα από 2007 την έχω ,νομίζω, και την κυκλοφορούσα από την ανάποδη, γιατί η κανονική της πλευρά δε μου άρεσε πολύ,μετά βαρέθηκα και την ανάποδη και προέκυψε αυτή που βλέπετε.
    Μαρία να είσαι καλά,σ'ευχαριστώ πολύ!
    Ντέμη καλως ήρθες!Ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο,μπήκα και στο σπιτάκι σου ,φτιάχνεις υπέροχα πράγματα!Θα τα λέμε!Καλό Σαβ/κο σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μαρίτα καλή σου μέρα!!!! Πέρασα να σε καλωσορίσω και να σ' ευχαριστήσω για την επίσκεψή σου στο μπλογκοσπιτάκι μου μιας κι από εκεί δεν μπορώ ν' απαντήσω στα σχόλιά σας. Καλώς βρεθήκαμε λοιπόν!!!!!!! Η τσάντα σου μ' αρέσει πολύ!!!!!! Ολες σου οι κατασκευές είναι φτιαγμένες με φαντασία!!!!!!Συγχαρητήρια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σ' ευχαριστώ καλή μου και σένα που ήρθες στο δικό μου σπιτάκι!Ελπίζω να τα λέμε...Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καλως σε βρηκα κ εσενα!!!!πολυ ομορφη η τσαντα που εφτιαξες!!! τις μπλουζες ναι εγω τις ζωγραφιζωευχαριστω για τ καλα σ λογια

    ΑπάντησηΔιαγραφή