Σάββατο 17 Μαρτίου 2012

O Σιδηρόδρομος...

Η αλήθεια είναι ότι θέλω εδώ και μερες να γράψω αλλά, μια τα γεγονότα  που συμβαίνουν γυρω μας  με κυριώτερο τη συνεχή  μείωση μισθών μας , μια η κακή διάθεση ,μια οι αποτυχίες που είχα στον πηλό και στην τεχνική του αλουμινόχαρτου ,αλλά και στην αγιογραφία εεε δεν ήθελα να ασχοληθώ με το μπλογκ.Δεν τα παρατάω βέβαια ,πεισμώνω και προσπαθώ πάλι ,αλλά με αργούς ρυθμούς.Χωρίς πίεση.
Τελοσπάντων, είπα να ανεβάσω κάτι ,τι κάτι δηλαδή ;Σιδηρόδρομος κατάντησε  η σημερινή ανάρτηση!Χαχα ο τίτλος τα λέει όλα!

1>Αποθηκευτής υγρού σαπουνιού συμμετοχή στο διαγωνισμό της Λαμπρούκας:
Παίρνουμε ό,τι βλέπετε στις φωτογραφίες:


Ένα βάζο με πλαστικό καπάκι  (γίνεται και με μεταλλικό) που να είναι στο ίδιο ύψος με το ντισπένσερ(αν ξέρετε πως λέγεται στη γλώσσα μας ,πολύ θα το εκτιμούσα!)) ,και ένα ντισπένσερ  …Aν είναι πολύ ψηλό το κόβετε από κάτω λίγο.


Ζεσταίνουμε τη μύτη του καρφιού με τον αναπτήρα και ανοίγουμε μια τρύπα στο κέντρου του καπακιού .Συνεχίζουμε με το μαχαίρι γύρω-γύρω να το ανοίγουμε μέχρι να  γίνει μια τρυπα  τόσο μεγάλη όση να χωρά το απλικατερ και να στέκεται καλά..




Επειτα με θερμόκολλα κολλάμε το απλικατερ στην κάτω μεριά ,στη βάση του.


Και έτοιμο…Φυσικά εσείς μπορείτε να το ζωγραφίσετε ,να το ντεκουπαζάρετε, ό ,τι θέλετε να το κάνετε…Εγώ το άφησα έτσι προς το παρόν.
Εδώ το βλέπετε με υγρό σαπούνι:

Μεσα μπορείτε να βάλετε  λαδάκι (εννοώ χαμομηλόλαδο,σπαθόλαδο κλπ) ,υγρό σαπούνι ,λοσιόν …Φτάνει να μην το αναποδογυρίσετε, γιατί θα έχει μια μικρή διαρροή.
Για την κουζίνα είχα φτιάξει αυτό από γυάλινο μπουκάλι νερού και το ντισπένσερ του ήταν από μεγάλο πλαστικο μπουκάλι με υγρό σαπούνι για τα πιάτα. .Το συγκεκριμένο λοιπόν ντισπένσερ τυχαίνει  να  είναι στο ύψος του μπουκαλιού και μάλιστα βιδώνει κιόλας. Αυτό θα πει να έχεις τύχη!!!Χα!χα!


2>Στεφάνι με  κοχύλια
Συνέχεια είχαν  κάτι κοχύλια από το γάμο της κουμπάρας μου πάλι,( Ιωάννα μου τελικά πιάσανε τόπο όλα τα κοχύλια σου!!!) και ήθελα τόσο πολύ να τα χρησιμοποιήσω κάπου ,έκατσα λοιπόν και έκανα ένα απλό στεφάνι από τη γνωστή σιδερένια κρεμάστρα , (κρίμα που τελείωσε ο διαγωνισμός  με τις κρεμάστρες  Ρενα μου, έχουμε και άλλες εμπνεύσεις!)Τα κορδόνια που έβαλα γυρω από το στεφάνι είναι από τη βάπτιση των παιδιών της άλλης κουμπάρας μου!
Χα χα!Αυτό θα πει να έχεις καλές κουμπάρες!!!


3>Ενα ποντικάκι –ζωάκι για τη μπεμπούλα των κουμπάρων  μας από ρεταλάκια,




από τη Μartha Stewart  είχα ψαρέψει την ιδέα παλιά
 και τότε είχα κάνει και αυτά τα μικρούτσικα ,αλλά δεν είχα το μπλογκ για να σας τα δείξω :
Τα έχω δίπλα από το ποντίκι του υπολογιστή...χα χα για να μπερδευόμαστε ποιο να χρησιμοποιήσουμε...

Είναι λίγο κακοραμμένα,δεν ήμουν πολύ εξασκημένη φαίνεται,ούτε και τώρα βέβαια χα,χα…

4> Πελότες καρφιτσών –ετσι τα λένε τελικά, όπως με είπατε  και σας ευχαριστώ-  για μια φίλη μου που είναι μακριά!.Η μία  είναι με το καπακι από την προηγουμενη αναρτηση που σας έδειξα και το άλλο με τη συσκευασία από το άδειο ντεπόν ,δεν το σκέφτηκα εγώ,το είδα στην Ελένη !!!



5>Είπα να σας δείξω και μια κατασκευή ανοιξιάτικη ,περσινή ,φτιαγμένη από ένα καλαθάκι από συκα ,αν θυμαμαι καλά, που το είχα κρατήσει  και με καλαμιά και 2 πουλακια ψεύτικα είχα κάνει αυτό που βλέπετε στην εικόνα ,η μαμά μου είχε την ιδέα να κάνω το ένα πουλάκι να κάθεται σε μια φωλιά και το άλλο να έχει στο στόμα ένα κλαράκι!Εχει λίγο ξεφτίσει  από πέρσι η καλαμιά σε  μερικά σημεία  ,αλλά βαρέθηκα να  το διορθώσω, δεν πειράζει ούτως ή άλλως ανταλλαγή ιδεών κάνουμε!Και να σας πω και την αλήθεια ,δε με πολυνοιάζει η τελειότητα σε κάτι που κάνω.Δεν ξέρω ,καλό είναι αυτό ή κακό;



Από πίσω το έκανα έτσι για να στέκεται:
 

6>Και φτάνουμε στα κουτάκια της προηγούμενης πάλι ανάρτησης με άλλα θέματα ,βγηκαν λίγο σκουριασμένα  ή άτονα τα χρώματα, γιατί ήθελα να πρωτοτυπίσω –μέγα λάθος- :

Καπάκι από τσαγιόκουτο:


Κασετίνα –μολυβοθήκη από κουτί με στυλό:

Και μικρό-φορητό φαρμακείο ,από κουτάκι με αντρικό αρωμα:


Και ένα ακόμη κουτάκι από κάρτα κινητού πολύ παλιό ,το μετέτρεψα σε κουτάκι για τα ραπτικά της για μια φίλη :



Εχω και 3 παιχνίδια από τη Μαγια, τη Φαίδρα  και τη Βαλάντη.Κράτησα τις γραμματοσειρές από τα μπλογκς των κοριτσιών  και γι'αυτό τα βλέπετε έτσι.Ελπίζω να μη σας κουράσω!



Ξεκινάω με την αγαπημένη μου Μάγια:
 
1.Ποιό είναι το αγαπημένο σου ζωάκι;

Αγαπώ όλα τα ζώα ,ακόμη και αυτά που τα φοβάμαι .Βέβαια τα γατάκια  και τα σκυλάκια είναι από τα αγαπημένα μου! Τα γατάκια λίγο περισσότερο, γιατί είχα πολλά γατάκια(9) ως έφηβη, μάλιστα τα είχα μεγαλώσει με μπιμπερό ,γιατί κάποιος είχε σκοτώσει τη μαμά τους που ήταν και Αγκύρας…Ακόμη θυμάμαι πως χοροπηδούσαν όταν με βλέπανε  να πηγαίνω να τα τα’ισω ,τα καημενούλικα με περνούσαν για τη μαμά τους!!!
Aλλά πρώτα προσπαθώ να αγαπώ τους συνανθρώπους μας και μετά τα ζώα,το τονίζω αυτό.Πιστεύω πως αν είναι να κάνω ένα καλό ,πρώτα σε ένα συνάνθρωπο θα το κάνω και έπειτα και σε ένα ζώο.Ελπίζω να μην απογοητεύω κάποιους ένθερμους φιλόζωους!

2.Έχεις ταϊσει ποτέ αδέσποτο ζωάκι;
Ναι…

3.Όταν κάποιος σε φέρνει σε δύσκολη θέση πως αντιδράς;
Δε μιλάω συνήθως

4.Ποιό είναι το αγαπημένο σου παραμύθι;
.Το Παραμύθι χωρίς όνομα’ της Πηνελόπης Δέλτα. Νομίζω πως είναι και η απάντηση σε αυτή την κρίση που περνάμε,αρκεί να βρεθεί ένας άξιος άνθρωπος .

5.Πιστεύεις στα θαύματα;
Ναι

6.Πόσες ώρες κοιμάσαι τη μέρα;
6-7 ωρες

7.Κάθε πότε κάνεις δουλειές στο σπίτι;
Κάθε μερα…

8.Ποιό είναι το αγαπημένο σου quote ή παροιμία;
χα χα χα Πενία τεχνας κατεργάζεται, φυσικά τι άλλο;

9.Ποιόν εμπιστεύεσαι στη ζωή;
Προσπαθώ να εμπιστεύομαι το Θεό  σε όλα.

10.Έχεις ζωάκια;
Δυστυχώς δεν έχω ακόμη .

11.Τι σου αρέσει περισσότερο την ώρα που δημιουργείς;
Να ξεχνιέμαι …

Οι ερωτήσεις της καλής μου Φαίδρας:
 Φαίδρα μου, με δυσκολεψες λιγάκι με τις ερωτήσεις σου ,αυτό το ‘σήμερα’ τι το ήθελες, γλυκειά μου;

Τι θα κάνω σήμερα....
1. ... για να νιώσω περισσότερο χαρούμενη ?

Τίποτα, νομίζω πως και η χαρά και η λύπη είναι μες τη ζωή μας και προσπαθώ να ζω την κάθε μέρα ,όπως έρθει και με τα καλά της και με τα κακά της….

2. ... για να κάνω έναν δικό μου άνθρωπο ευτυχισμένο ?
Ο,τιδήποτε, αρκεί να είναι με πολλή αγάπη…

3. ... για να νιώσω τη χαρά της ικανοποίησης ?
Δεν καταλαβαίνω αυτή την ερώτηση Φαίδρα μου, με συγχωρείς ,μάλλον απαντώ σε αυτή ,όπως και στην πρώτη ερώτησή σου.

4. ... για να γελάσω με την καρδιά μου ?
Ισως να θυμηθώ κάτι πολύ ξεκαρδιστικό ,αλλά δε θα πιεστώ ,αν γελάσω ,γέλασα, αν όχι ,δεν πειράζει…

5. ... για να βοηθήσω να σωθεί το περιβάλλον που ζω ?
Θα ανακυκλώσω για άλλη μια φορά κάτι ,όπως όλοι, φαντάζομαι ….

6. ... για να συμπαρασταθώ σε όσους είναι λυπημένοι ?
Θα πω μια καλή, αληθινή  κουβέντα και θα προσπαθήσω να είναι  μέσα από την καρδιά μου ή αν μπορώ θα κάνω κάτι για ανακουφίσω κάπως τη λύπη τους.

7. ... για να ξεχάσω ότι έχουμε κρίση ?
Να το ξεχάσω αποκλείεται,αλλά θα σκεφτώ και άλλους ανθρώπους που πέρασαν ανάλογες καταστάσεις, όπως π.χ.οι παππούδες μου και τα κατάφεραν με τη βοήθεια του Θεού.

8. ... για να πετύχω ένα μικρό μου στόχο ?
Θα αγωνιστώ να μην τα παρατήσω .

9. ... για να μην προσβάλλω αυτόν που είναι διαφορετικός ?
Θα τον σεβαστώ ως μια, μοναδική και ανεπανάληπτη εικόνα του Θεού

10. ... για να βοηθήσω ένα παιδί που με έχει ανάγκη ?
Ο,τι χρειαστεί...

11. ...για να βελτιωθώ σαν άνθρωπος έστω και λίγο ?
Θα προσπαθήσω να είμαι αληθινή.

Και πρόσκληση από τη  Βαλάντη μου ,αν και δεν κατάλαβα ακριβώς ποιο παιχνίδι είναι,εννοώ δε βρήκα εικονίδιο,αλλά δεν πειράζει.
1. Αγαπημένο φαγητό; 
Ντολμαδάκια της μαμάς μου και μαντί
2. Αγαπημένο γλυκό; 
Καζάν ντιπί
3. Προτιμάς τούρτα ή κέικ;
Τούρτα
4. Αγαπημένο χρώμα; 
Μωβ και όλες οι αποχρώσεις το γαλάζιου…
5. Ποιο χρώμα κυριαρχεί στο σπίτι σου; 
Όλα ,μπορώ να πω,χαμός γίνεται!
6. Ποιο χρώμα κυριαρχεί στο ντύσιμό σου;
Μωβ ,μαυρο κ.ά.
7. Προτιμάς γόβες στιλέτο ή φλατ;
Φλατ
8. Προτιμάς παντελόνι ή φόρεμα;
Και τα δύο
9. Ποια λέξη αντιπροσωπεύει το ντύσιμό σου (casual - chic);
Δεν ξέρω ,μάλλον και τα 2
10. Προτιμάς ψεύτικα κοσμήματα ή πολύτιμα;
Ψευτικα
11. Ποια είναι η σχέση σου με το κομμωτήριο;
Κακή
Αγαπάτε τα ζώα;;
Απάντησα παραπάνω.
Πιστεύετε ότι όλα στην ζωή μας  είναι ένας κύκλος;
Όχι,πιστεύω πως είναι ευθεία
Σας αρέσουν τα ταξίδια;
Και ναι και όχι,ανάλογα τη διάθεση.
Ποιος είναι ο αγαπημένος σας παιδικός ήρωας;;
‘Ο μικρός πρίγκηπας’ και το βασιλόπουλο στο’ Παραμύθι χωρίς όνομα’ της Πηνελόπης Δέλτα

Και πάλι το παιχνίδι tag ας το πάρει όποια θέλει,οι πιο πολλές το έχετε απ' ό,τι είδα.
Αυτά τα νέα μου κορίτσια ...
Α! Να μην ξεχάσουμε την προσπάθεια της Μαρίας και της Κικής  για το  bazaar στην Πτολεμα'ι'δα για τους συνανθρώπους μας  !Ας βοηθήσουμε και ας τη στηρίξουμε  αυτή την προσπάθεια όλες μας,όσες μπορούμε ας φτιάξουμε κάτι με τα χέρια μας ,όχι μόνο να τα δείχνουμε εδώ,που και αυτό καλό είναι ,αλλά πιο αξιέπαινο να  τα  δώσουμε για ένα καλό σκοπό !
Επίσης όσες θέλετε να μάθετε αγιογραφία παρακολουθείστε το μπλογκ της αγιογράφου  Ρένας .Με απλό τρόπο εξηγεί τα βασικά βήματα της αγιογράφησης μιας Βυζαντινής εικόνας!Το μυστικό είναι στην εξάσκηση,πάντως.Μην τα παρατάτε...
Οι περισσότερες τα ξέρετε τα νέα αυτά ,αλλά υπάρχει κόσμος που δεν έχει μπλογκ και δυσκολεύεται να μας βρει όλες,γι 'αυτό τα λέω.
Φιλιά, σας αγαπώ!

Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012

Επιστροφή των Ελληνικών αρχαιοτήτων


Μου το στείλανε σε μέιλ και θεώρησα καλό να το βάλω και σε ανάρτηση ,αλλά και σε φωτό-banner έτσι δεν το λένε ;Πάρτε το και βάλτε το και εσείς στα σπιτάκια  σας για να κινήσουμε αγώνα να επιστραφούν τα αρχαία μας ξανά στην πατρίδα μας !Μη βάλετε παραπομπή στο μπλογκ μου, γιατί εγώ απλά σας ενημερώνω ,δεν είναι δική μου ιδέα. .Οκ; Σας φιλώ...

Αυτή είναι η φράση και το κεντρικό μήνυμα που αποστέλλεται παντού μέσο διαδικτύου, από την Ανεξάρτητη εθελοντική κίνηση με σκοπό την επιστροφή των Ελληνικών αρχαιοτήτων που παράνομα κρατούνται εκτος Ελλάδας.

Εμπνευστής και δημιουργός είναι ο Μουσικοσυνθέτης και φωτογράφος Ares Kalogeropoulos ο οποιος διαμένει και δραστηριοποιείται στο Oldenburg της Βόρειας Γερμανίας

Η Ανεξάρτητη αυτή κίνηση, απέκτησε χιλιάδες υποστηρικτές στο διαδίκτυο, μιας και ξεκίνησε μέσω Facebook, από το προσωπικό Προφίλ του Ares Καλογερόπουλος.

Το μήνυμα " I AM GREEK AND I WANNA GO HOME " καθώς και η αισθητική ματια που συνοδεύει τις εικόνες, είναι δημιουργημένες ώστε να χτυπήσουν τις πόρτες του συναισθήματος εντός και εκτος Ελλάδας. Για αυτό το λόγο άλλωστε επικοινωνείται στην Αγγλική γλώσσα. Το δευτρο μήνυμα που συνοδεύει αυτήν την κινηση είναι " Our B
udget is our Love" που δηλώνει ξεκάθαρα πως απλώς και μονο με την αγάπη μας για την Ελλάδα και τον κοινό στόχο, μπορεί αυτή η κίνηση να επικοινωνηθεί, έξω από χρηματοδοτήσεις και κονδύλια στήριξης.

Η αγάπη μας και η εθελοντική μας εργασία για τον κοινό αυτόν Εθνικό στόχο είναι αρκετή και μάλιστα πιο ισχυρή από κάθε χρηματική υποστήριξη!

Υποστηρίξτε και εσείς αυτήν την μεγάλη και αγνή κίνηση που μας επιτρέπει να στεκόμαστε απέναντι στην ιστορία μας περήφανοι ως Έλληνες και ως πολίτες αυτού του κόσμου!

Απλώς κοινοποιήστε παντού αυτές τις εικόνες. Σε Ελλάδα και εξωτερικό. Να ακουστεί η φωνή μας!

Ας κάνουμε κάτι για το οποιο η Ιστορία θα μας κοίτα με το ποιο τρυφερό της βλέμμα.

Ευχαριστώ προσωπικά όλους σας μέσα από την καρδια μου!











Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2012

Ανακύκλωση και άλλων κουτιών και μαξιλαράκια για καρφίτσες...

 Θέλω πόσες μέρες να κάνω αυτή την ανάρτηση και δε βρίσκω χρόνο. Τελικά έκατσα απόψε,δεν άντεξα,  γιατί ήθελα  να σας δείξω κάποια πραγματάκια που φτιάχνω εδώ και 4 μέρες ,χαμός στο σαλόνι ,με έπιανε κατά διαστήματα βήχας από τις αναθυμιάσεις των χρωμάτων  και κυρίως του λούστρου ,ελπίζω να είναι παροδικό και να μη μου αφήσει κάτι μόνιμο στο λαιμό! 

Λοιπόν τυχαία έπεσα σε αυτό το βίντεο από το you tube

και μου έδωσε τέτοια ώθηση ,αν και δεν κατάλαβα γρι από όσα έλεγε η κυρία !!!
Ούτε ακολούθησα όσα έδειχνε ,απλά με  ό,τι είχα  προσπάθησα να αποδώσω αυτό που έβλεπα.
Πήρα  2 κουτάκια από ρολόγια  κρατημένα από πόσους αιώνες και τα μετέτρεψα !Σε τι; Θα δείτε σε λίγο!
Κόλλησα πάνω στο καπάκι των κουτιών διάφορα είδη ραπτικής, μικρά ψαλιδάκια, κουμπιά, παραμάνες κ.ά. και έβαψα με ακριλικά τις επιφάνειες - και έπειτα ,αφού στέγνωσαν ,με ένα κομμάτι από σφουγγάρι περνούσα ταμποναριστά  το χρώμα πάνω στις επιφάνειες, δίνοντας την όψη του παλιού. Τέλος πέρασα με λούστρο για να σταθεροποιηθούν τα χρώματα.
Δεν ξέρω αν τα κατάφερα να μοιάζουν με όψη παλαιού ,όπως  της κυρίας ,αλλά εμένα μου άρεσε το αποτέλεσμα και χάρηκα που τα κουτιά μου αξιοποιήθηκαν και δεν τα πέταξα, αν και το σκεφτόμουν .

 Να δειτε, εδώ το ένα κουτί είναι βαμμένο με το σκούρο χρώμα :



 Και μετά με το ανοιχτό χρώμα του, ανάποδα το φωτογράφησα,αλλά δεν πειράζει,εεε;

Το εσωτερικό του:

Και το άλλο κουτάκι:


 Μετά πήρα 2 καπάκια από μπουκάλι νερού και ελαιολάδου ,άνοιξα στο καθένα από μια τρύπα στο κέντρο και πέρασα ένα λαστιχάκι.
Μετά έφτιαξα δυο μαξιλαράκια από υαλοβάμβακα και τα τύλιξα  με υφασμα ,δημιουργώντας δύο στρόγγυλα σφουγγαράκια και με θερμόκολλα τα κόλλησα στα καπάκια .Από πάνω κολλησα επίσης στο ένα κομματάκι από υφασμα με πούλιες ,ενω γύρω από το καπάκι κόλλησα λίγη τρέσα  στο ένα και στο άλλο λίγη κορδέλα.
Δεν ξέρω πως λέγεται στη γλώσσα μοδιστρικής ,νομιζω πελότα για καρφίτσες.
Στο πρώτο διακρίνεται το λαστιχάκι ,μέσα από το οποίο περνάμε το δάκτυλό μας και το στερεώνουμε ,όταν εργαζόμαστε με τα ραπτικά μας.Την ιδέα την είχα δει παλιά σε ένα ξένο σάιτ, αλλά δε θυμάμαι που.Είχα χαρίσει σε μοδίστρα μάλιστα ένα και είχε πετάξει από τη χαρά της!!!Δεν περίμενα να της αρέσει τόσο πολύ!!!

 Τέλος ,σας δείχνω και το σοκολατένιο ρυζογαλάκι που έφτιαξα σήμερα και πήρα  πολύ καλές κριτικές !!!

 Η συνταγή του είναι  από το  http://www.chocosplash.gr  εδώ  .Τα αντιγράφω και εδώ για ευκολία:

Υλικά:
1,5 λίτρο φρέσκο γάλα
1 κούπα ρύζι γλασέ
½ κούπα ζάχαρη
1 βανίλια
1κουταλιά κορν φλάουερ
2 κουταλιές βούτυρο
200γρ κουβερτούρα
Καλλιτεχνική Διαδικασία
Πλένουμε το ρύζι και το βάζουμε να βράσει με μια κούπα νερό.
Μόλις απορροφήσει όλο το νερό προσθέτουμε το γάλα, τη ζάχαρη, το κορν φλάουερ και τη βανίλια και τα αφήνουμε να βράσουν σε σιγανή φωτιά ανακατεύοντας συχνά.
Όταν βράσει το ρύζι και πήξει το μίγμα αποσύρουμε από τη φωτιά και ρίχνουμε την κουβερτούρα σε κομμάτια και το βούτυρο. Μοιράζουμε το ρυζόγαλο σε μπολ και τα αφήνουμε για μερικές ώρες στο ψυγείο να κρυώσουν.


 Απλά εγώ το σέρβιρα με τριμμένη κουβερτούρα από πάνω και επίσης ένα μυστικό στο ρυζόγαλο είναι να βάζεις και λίγο αλατι όταν βράζει,του ταιριάζει πάρα πολύ!!!


Αυτά για σήμερα ,σύντομα θα δείξω και άλλα πραγματάκια που έφτιαξα ,αλλά δεν πρόλαβα να σας δείξω απόψε.
Ευχαριστώ πολύ  που με επισκέπτεστε  στο μπλογκόσπιτάκι μου ,μου δίνετε πολλή χαρά  με τα σχόλιά σας!!!
Να περάσετε όμορφα το τριήμερο!!!
Και σας εύχομαι καλή Σαρακοστή ,καλή νηστεία και καλό αγώνα!!!


Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2012

Βραβεία ...αγάπης

  Λίγο συναχωμένη είμαι πάλι  αυτον τον καιρό,αλλά θα μου περάσει.Στεναχωριέμαι και με όσα γίνονται στην Αθήνα ...Τελοσπάντων.Η τηλεόραση είναι κλειστή εδώ και 3-4 βδομάδες.Ενημερωνομαστε μόνο από ιντερνετ, αν και αυτό πιστεύω ως ενα βαθμό λογοκρίνεται και δε μπορεί να  εκφράζει ελεύθερα κανείς τη γνώμη του.Στο you tube αν θες να δεις κανένα βιντεάκι από τη χθεσινή συγκέντρωση (περίπου 1 εκατομμύρι κόσμος,είπε το BBC) λίγα έχει και από αυτά δε μπορείς να βγάλεις πολλά συμπεράσματα. Τελοσπάντων..

Τωρα βρήκα χρόνο και οπότε, λέω,ας κάτσω να δω  τα βραβειάκια που μου χάρισαν κάποιες φίλες.

Πρώτα η Φαίδρα και έπειτα η Μάγια μου έδωσαν αυτό το βραβειάκι,δεν ξέρω κατά πόσο μου αξιζει το βραβείο της δημιουργικού μπλογκ ,καθ'ότι υπάρχουν και άλλα καλύτερα μπλογκς από το δικό μου,αλλά το αποδέχομαι για χάρη τους που με τίμησαν !

Φαίδρα μου  σ' ευχαριστώ!!!Μάγια μου επίσης σ'ευχαριστώ πολύ!!!

Αλλά δεν είναι έτσι απλά τα πράγματα ,το βραβείο συνοδεύεται από παιχνιδι .Αμ τι νομίζατε, έτσι απλά τα παίρνουμε τα βραβεία!!!



Αρχίζω λοιπόν:


1. Name your favourite song: 
Ολα τα παραδοσιακά .Αυτόν τον καιρό μου έχει κολλήσει η Βράκα !



Δε μπορώ να σας πω πόσο ευφραίνομαι όταν το ακούω!!!


 2. Name your favourite dessert: Το έχουμε πει :Καζάν Ντιπί

3. What ticks me off: Η κακία και το κουτσομπολιό. 


4. When i'm upset:Κάνω προσευχή να με βοηθήσει η Παναγιά να μη ξεφύγω και αφηνιάσω!!
 
5. What's your favourite pet: σκυλάκια ,γατάκια,όλα μωρέ καλά είναι εκτός από τα εντομάκια...ξέρετε κατσαρίδες κλπ .Δηλαδή και αυτά  είναι καλά ,αλλά εγώ δεν τα μπορώ...

6. Black or white: Πότε το ένα ,πότε το άλλο.

7. Biggest fear: Εχω πολλούς...
 
8. Everyday attitude: Κάθε ανατολή και ελπίδα ,κάθε δύση και ανάμνηση.


9. What is perfection: Ο Θεός.


10.Guilty pleasure: Φαγητό


Οι  4 πρώτες σκέψεις  που μου έρχονται στο μυαλό είναι:
1.Να μην ξεχνάω να χαίρομαι τη ζωή και να μην τη σπαταλάω σε υπερευαισθησίες και χαζές στεναχώριες.
2.Να μην τεμπελιάζω,να αξιοποιώ την κάθε στιγμή.
3. Να ξεκουράζομαι όμως,λίγος μεσημεριανός ύπνος κάνει καλό.
4.Να αγαπάω όλους τους ανθρώπους ,άσχετα πως μου φέρονται εκείνοι και να μην κρατάω κακία.

Η καλή μου Μάγια ,τωρα πρόσεξα πως μου έδωσε και άλλο ένα βραβείο!!!



 Σ' ευχαριστώ και πάλι Μάγια μου !!!

Σειρα έχει η ανεπανάληπτη  Ρένα  ,η οποία μου χάρισε το παρακάτω  βραβείο :
 Ρένα μου σ' ευχαριστώ πάρα πολύ!!!

Είναι πάλι βραβείο με συνοδεία μουσικής αυτή τη φορά ,να σας γράψω 5 τραγουδια που αγαπάω:
 1.Ενα χειμωνιατικο πρωί -Ελένη Βιτάλη (από τις αντιπροσωπευτικότερες γυναικείες φωνές της χώρας μας):

2.Φεύγω-Ορφέας Περίδης(τραγουδοποιός που σε μαγεύει και σε ταξιδεύει με τη φωνή του,τη μουσική του αλλά και με τούς στίχους του)
3.Αχ!Ελλάδα σ'αγαπώ-Νίκος Παπάζογλου(η φωνάραααα στα εντεχνο-λα'ι'κά ,τέτοιο λυγμό και τσάκισμα δεν βγάζει άλλος)




Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012

Απλότητα ,μια σπάνια αρετή...


Αυτές τις μέρες έχουμε πολύ κρύο εδώ στην Κρήτη, βέβαια δεν είναι όπως στα βόρεια  που κάνει ψοφόκρυο, αλλά μου αρέσει αυτό τον καιρό να κάθομαι  στο σπίτι  και να σκαρώνω όλο και κατιτί . Ζηλεύω λίγο που δεν έχουμε χιόνια ,αλλά απ ’την άλλη αν χιόνιζε και έπεφτε κι άλλο η θερμοκρασία θα είχαμε ένα θεματάκι με τη θέρμανση που δε θα επαρκούσε και θα έπρεπε να προβούμε σε αγορά άλλου θερμαντικού σώματος και πού λεφτά για έξοδα…
Επίσης ζηλεύω λίγο που δεν έχουμε τζάκι ,ή έστω ξυλόσομπα με  άνοιγμα μπροστά που σου επιτρέπει να βλέπεις τη φωτιά ,όπως είδα πρόσφατα σε μιας φίλης μας το σπίτι.Οχι λόγω μόδας και glamorous κατάστασης ,αλλά λόγω απλότητας ,εξάλλου είναι η φωτιά είναι η πιο πρωτόγονη μορφή θέρμανσης, έτσι δεν είναι; Αλλά  τουλάχιστον χαίρομαι που τα έχουν άλλοι άνθρωποι και έτσι  έχουν κάτι ακόμη για να χαίρονται, γιατί διαπιστώνω πως σήμερα πολύ δύσκολα βρίσκεις άνθρωπο που να χαίρεται με όσα καλά έχει και να δοξάζει το Θεό γι’ αυτά..
Ολο ο άνθρωπος  επιθυμεί περισσότερα… (Ισως σαν χώρα αυτό μας ‘έφαγε’…Δεν ξέρω ,αυτή είναι μια δική μου ερμηνεία.) .
Δε λέω πως εγώ έχω ξεφύγει από αυτή την ‘αρρώστεια’ .Απεναντίας, και εγώ πάσχω από αυτό. Προσπαθώ έστω στο πίσω μέρος του μυαλού μου να θυμάμαι ότι ο εν ολίγοις αναπαυόμενος άνθρωπος είναι ο πραγματικά πλούσιος . 
Τελοσπάντων ,αυτό τον καιρό κάτι τέτοια σκέφτομαι και ήθελα να τα μοιραστώ μαζί σας. Δεν πειράζει αν δε συμφωνείτε κάποιοι …Ολες οι απόψεις είναι σεβαστές...

Σημερα τι σήμερα δηλαδή, λίγο πριν αρχίσω αυτή την ανάρτηση έπεσε στα χέρια μου το απομεινάρι από μια κορδέλα,είπα να το πετάξω γιατί σαν πολλά σκουπίδια έχω μαζέψει ,αλλά  θυμήθηκα την Μαριάννα που είχε κρατήσει το δικό της  και έφτιαξε ρεσώ κεράκι.Εμένα ήταν διαφορετικό το απομειναρι και δεν έκανε για ρεσώ γιατί μέσα είχε χωρίσματα :


Του έβγαλα τυχαία  το πάνω χάρτινο  μέρος,ουτε ήξερα ότι αποσπώνται τα κομμάτια του.Και το τοποθέτησα από την κάτω πλευρά του μαζί με το άλλο χαρτονάκι.Τα κόλλησα κιόλας ,αν και δε χρειαζόταν.

Γύρω-γυρω κολλησα με ατλακόλ ένα χαρτι περιτυλίγματος και έτοιμο!


Θα μου πείτε τι είναι;Χε χε χε!Δε θα περιμένω τις απαντήσεις σας!Είναι μικρό σταντ για φλασάκια,καρτούλες κινητου που συνήθως χάνω και δεν ξέρω που βρίσκονται,αλλά και για  ό,τι άλλο μικροπραγματάκι  σκεφτείτε.Οριστε:

Τις προηγούμενες μέρες ξεδιαλέγοντας κάποια πράγματα βρήκα 2 παλιά ρολόγια που είχα φτιάξει  από χαρτοσακουλάκι δωρου και από θήκη ρολογιού χειρός.Είπα να σας τα δείξω για να πάρετε μια ιδέα.
Δεν έχει κανένα φοβερό κόπο για να γίνει.Απλά χρειάζεται  να έχετε τους μηχανισμούς από ρολογάκια.Εγώ είχα  2 ρολόγια από βάπτιση .
Στη χαρτοσακουλίτσα,ανοίγετε μια τρυπούλα και βάζετε το μηχανισμό με patafix ,που είναι σαν πλαστελίνη για να στερεώνεις αφίσες στους τοίχους κλπ..
Σας δείχνω την πίσω πλευρά που δε διαφέρει από την μπροστινή.'Οπως βλέπετε είναι μια απλή ,μικρή σακούλα δώρου.Είναι ασημί το χρώμα της σακούλας .'Εβγαλα καμιά δεκαριά φωτογραφίες μέχρι να βρω μία που να είναι της προκοπής.Το μόνο που έκανα, επειδή δεν ξεχώριζαν οι δείκτες ,ήταν να τους βάψω με διορθωτικό.




















Η θήκη από  ρολόι  χειρός ήταν πιο δύσκολη υπόθεση, γιατί ενώ μοιάζει να  είναι από χαρτί ,από κάτω από το χαρτί υπάρχει και πλαστικό το οποίο θυμάμαι με δυσκόλεψε να το ανοίξω με μαχαίρι γιατί δεν είχα κανένα εργαλείο και δυστυχως χάλασε το μπροστινό του τμήμα και οπότε το κάλυψα με το χαρτί του ρολογιού  από το οποίο απέσπασα το μηχανισμό .Εδώ το βλέπετε την πίσω πλευρά και με σβησμένο το λογότυπο,έτσι ήταν και η άλλη μεριά  πριν τη μετατροπή.


 Και εδώ από την άλλη πλευρά με το ρολόι πια:


Γέρνει  λιγο το καημένο εξαιτίας μου ...Είπαμε το φωτογραφικό χάρισμα δεν το κατέχω!!!

Ενώ μ’αρέσει ,το λυπάμαι λίγο που δεν είναι ,όπως το είχα αρχικά σκεφτεί δηλαδή χωρίς το λευκό χαρτί.Είπα να μην του χαλάσω και την πίσω πλευρά και έμεινε έτσι,όπως το βλέπετε .Δεν πειράζει όμως και οι αποτυχίες μες τη ζωή είναι ,από τα λάθη μας μαθαίνουμε …Ετσι δεν είναι;
Σας φιλώ γλυκά...