Σήμερα θα σας πω για το memo board ή πίνακα ανακοινώσεων που υποσχέθηκα από χτες.
Είχα βρει πριν πολύυυυυ καιρό κυριολεκτικά στα σκουπίδια(απ'έξω από τον κάδο ,μην φοβάστε )μια επιφάνεια ξύλου από τραπέζι,δυστυχώς δεν πρόλαβα τα πόδια του τραπεζιού, γιατί μετά από μισή ωρα που επέστρεψα για να πάρω τη βάση -τα πόδια κάποιος τα είχε πάρει.Το άφησα για μήνες να περιμένει το ξυλάκι και εχθές πήρα την απόφαση να το αξιοποιήσω.
Να πως ήταν:
Μη δίνετε σημασία στο γυαλόξυλο στο κέντρο του ,έκανα δοκιμές ,αν ταιριάζει με γυαλόξυλα γυρω-γύρω.
Εβαλα ένα πολύχρωμο ύφασμα κομμένο σε λίγο μεγαλύτερες διαστάσεις από το ξύλο πάνω του και το κόλλησα με μπόλικη σιλικόνη από την πίσω πλευρά..Επειτα ,έκοψα μια κορδελα ανοιχτόχρωμη, για να κάνει και αντιθεση με το χρώμα από το ύφασμα που είναι λίγο πιο σκούρο, σε διάφορα μεγέθη μετρώντας πάνω στο ξύλο(χιαστί θα τις έβαζα τις κορδέλες) και τις κόλλησα και αυτές από την πίσω πλευρά.
Τέλος ,στα σημεία που ακουμπούσε η μία κορδελα πάνω στην άλλη έβαλα πινέζες και voila:
Και ολοκληρωμένα με το γραφείο από παλέτες και το χθεσινό κουτομπισκοτο-οργανωτή που σας έδειξα :
Αριστερά φαίνονται και τα καπάκια από τα μεταλλικά κουτιά που τα ανακύκλωσα και αυτά κολλώντας ανάμεσά τους στο κέντρο 1 ρολό από χαρτί κουζίνας τυλιγμένο με λίγο ύφασμα..Επίσης φαίνονται και στα βάζα τα άλατα μπάνιου που ετοίμασα για 1 φίλη,μόνο κορδέλες ήθελαν και ταμπελίτσες.Και δεξια είναι ένα μπουκάλι που περιμένει να γίνει κουκλο-κοσμηματοθήκη για μια φίλη.
Ελπίζω να σας άρεσαν !Καλό βράδυ σε όλους!
Φιλιάααα!
Υ.Γ. Ξερω πως οι φωτογραφίες από το κινητό τα αδικούν,συντομα θα βγάλω με τη ψηφιακή φωτογραφική μηχανή και θα είναι πιο καλές.
Είχα βρει πριν πολύυυυυ καιρό κυριολεκτικά στα σκουπίδια(απ'έξω από τον κάδο ,μην φοβάστε )μια επιφάνεια ξύλου από τραπέζι,δυστυχώς δεν πρόλαβα τα πόδια του τραπεζιού, γιατί μετά από μισή ωρα που επέστρεψα για να πάρω τη βάση -τα πόδια κάποιος τα είχε πάρει.Το άφησα για μήνες να περιμένει το ξυλάκι και εχθές πήρα την απόφαση να το αξιοποιήσω.
Να πως ήταν:
Μη δίνετε σημασία στο γυαλόξυλο στο κέντρο του ,έκανα δοκιμές ,αν ταιριάζει με γυαλόξυλα γυρω-γύρω.
Εβαλα ένα πολύχρωμο ύφασμα κομμένο σε λίγο μεγαλύτερες διαστάσεις από το ξύλο πάνω του και το κόλλησα με μπόλικη σιλικόνη από την πίσω πλευρά..Επειτα ,έκοψα μια κορδελα ανοιχτόχρωμη, για να κάνει και αντιθεση με το χρώμα από το ύφασμα που είναι λίγο πιο σκούρο, σε διάφορα μεγέθη μετρώντας πάνω στο ξύλο(χιαστί θα τις έβαζα τις κορδέλες) και τις κόλλησα και αυτές από την πίσω πλευρά.
Τέλος ,στα σημεία που ακουμπούσε η μία κορδελα πάνω στην άλλη έβαλα πινέζες και voila:
Αριστερά φαίνονται και τα καπάκια από τα μεταλλικά κουτιά που τα ανακύκλωσα και αυτά κολλώντας ανάμεσά τους στο κέντρο 1 ρολό από χαρτί κουζίνας τυλιγμένο με λίγο ύφασμα..Επίσης φαίνονται και στα βάζα τα άλατα μπάνιου που ετοίμασα για 1 φίλη,μόνο κορδέλες ήθελαν και ταμπελίτσες.Και δεξια είναι ένα μπουκάλι που περιμένει να γίνει κουκλο-κοσμηματοθήκη για μια φίλη.
Ελπίζω να σας άρεσαν !Καλό βράδυ σε όλους!
Φιλιάααα!
Υ.Γ. Ξερω πως οι φωτογραφίες από το κινητό τα αδικούν,συντομα θα βγάλω με τη ψηφιακή φωτογραφική μηχανή και θα είναι πιο καλές.





























