Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2011

Σήμερα θα σας δώσω 2 ωραίες συνταγές για ρόφημα κακάο νηστίσιμα ενόψει κιόλας της νηστείας που έρχεται σε λίγες μέρες.
Είναι κλεμμένες από εδώ:
http://nisteia.wordpress.com/2010/11/26/hot-chocolate/

Οι φωτογραφίες δικές μου όμως:

Εγώ την προσάρμοσα λίγο στα δικά μου γούστα για 1 βαρβάτη κούπα:

3 κουταλάκια γλυκού κακάο
1/2 κουταλάκι γλυκού πάπρικα γλυκειά
1/2 κουταλάκι γλυκού πάπρικα καυτερή
1 κουταλάκι γλυκού κανέλα
1 κουταλάκι γλυκού μέλι,χωρίς τη φρουκτόζη


και η άλλη συνταγή επίσης από το ίδιο site:
http://nisteia.wordpress.com/2010/11/17/chocolate-drink/
για ρόφημα σοκολάτας!

Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2011

Πως να απαλλαγείτε από τις φρουτόμυγες.

Ξέρω ,ξέρω πάλι άργησα να γράψω...Τι να κάνω βρε παιδιά;1ον δεν είχα χρόνο να γράψω και 2ον δεν είχα τελειώσει κατι της προκοπής για να σας δείξω.Ασχολούμαι με διάφορα και τα αφήνω μισοτελειωμένα.Οταν ανακατεύεται κανείς με τα πίτουρα, τον τρώνε οι κότες ,λέει η παροιμία.
Σημερα θα σας πω πως να απαλλαγείτε από τις μικρές μυγούλες που πάνε στα φρούτα και κατακλύζουν την κουζίνα .
Ετυχε να μου φέρουν πολλά ρόδια,μιας και είναι η εποχή τους,στη σακούλα όμως υπήρχαν 2-3 μυγάκια.Μέσα σε λίγες μέρες αυτά αυξήθηκαν και δεν τα άντεχα!Ακόμη και μέσα στο νερό που καθάριζα τα πινέλα από τις μπογιές μπήκαν και μου γέμισαν δύο τοίχους με πιτσιλίτσες!Τα άτιμα!
Πρόκειται για μια παγίδα της οποίας τον τρόπο κατασκευής βρήκα στο ιντερνετ, αλλά δε θυμάμαι που.Aν το γκουγκλάρετε πάντως στα αγγλικά θα βγάλει πολλά αποτελέσματα και πολλές μεθόδους απαλλαγής.
Τι έκανα λοιπόν;Πήρα ένα γυάλινο μεγάλο βάζο ,του έβαλα 2-3 δάχτυλα ξύδι και αφού έκοψα σε φετούλες ένα μήλο και μία μπανάνα,τα πρόσθεσα στο βάζο με το ξύδι.
Μετά πήρα μια κόλλα χαρτί εκτύπωσης και έκανα ένα χωνί με αυτή και την κόλλησα με χαρτοταινία.
Εκοψα την άκρη του χωνιού με ένα ψαλίδι δημιουργώντας μια μικρή τρυπούλα.Προσέξτε να είναι μικρή και όχι μεγάλη.
Επειτα τοποθετησα το χωνί στο γυάλινο βάζο προσέχοντας να μην ακουμπά στο ξύδι.Και τέλος κολλησα με χαρτοταινία το χωνί με το βάζο γύρω-γύρω.Και περιμένουμε.....Σιγά-σιγά τα μυγάκια μυρίζουν το άρωμα του ξυδιού και των φρούτων και τζουπ-----μπαίνουν από την τρυπούλα στο εσωτερικό του βάζου και δύσκολα βγαίνουν μετά, γιατί δε μπορούν να βρουν το άνοιγμα της τρυπούλας.
Επειτα ή τα απελευθερώνουμε στη φύση ή βάζουμε το βάζο στην κατάψυξη και ψοφάνε οι μυγούλες(έτσι έγραφε στο site από όπου ψάρεψα την παγίδα).
Ορίστε η παγίδα:


Και ένα κοντινό πλάνο από τα μικρά ζουζούνια που δε μπορούν να βγουν από τη παγίδα.

Ελπίζω να σας άρεσε η ιδέα και να την υλοποιήσετε,αν έχετε βέβαια πρόβλημα με τα ενοχλητικά μυγάκια.Να τονίσω μόνο πως η παγίδα αφορά τα μικρά μυγάκια που πάνε στα φρούτα και όχι τις μύγες.
Αυτά!Σας χαιρετώ!
Σύντομα (το υπόσχομαι)με περισσότερες ιδέες!

Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2011

To καραβάκι...

Δυστυχώς δεν είμαι νησιώτισσα και έτσι δεν έχω πολλές μνήμες από νησιά ή θάλασσα επειδή πηγαίναμε σπάνια με τους γονείς μας.Ομως η ζωή ή καλύτερα να πω ο Θεός ,τα έφερε έτσι τα πράγματα και είμαστε εδώ και 5μιση χρόνια στην όμορφη Κρήτη!
Με το που γυρίσαμε από τις πατρίδες τέλη Αυγούστου ένιωσα την εσωτερική ανάγκη να φτιάξω ένα καραβάκι να στολίζει το σαλονάκι μας,αλλά δεν ήξερα πως.Επιπλέον δεν ήξερα πως να φτιάξω το καραβάκι να μοιάζει παλιό .
Μάζεψα κάποια υλικά, δηλαδή θαλασσόξυλα,ύφασμα,χάντρες,τη ξυλόκολλα (που δεν αποχωρίζομαι ποτέ)αλλά και πάλι 'κολλούσα' γιατί ήθελα να δώσω και κάποιες λεπτομέρειες.Αρχισα να δένω με σπάγγο μερικά ξυλάκια δημιουργώντας το σώμα του καραβιού,έβαζα και λίγη ξυλόκολλα στις ενώσεις,άφηνα να στεγνώσουν και συνέχιζα κολλώντας το ξύλο για κατάρτι κάθετα στο σώμα.Με παίδεψε λίγο σε αυτό το σημείο ,αλλά η ξυλόκολλα έκανε το θαυματάκι της.
Τα αφησα λιγάκι στην άκρη για 2 μέρες και έψαξα εικόνες στο ιντερνετ και τελικα για καλή μου τυχη πεφτω στο μπλογκ :


http://diaheiros.blogspot.com/2011/08/tutorial

Η περιγραφή της είναι μοναδική και πάρα πολύ βοηθητική!Γιατί περιγράφει βήμα -βήμα τη διαδικασία και πιστεύω ο οποιοσδήποτε μπορεί να το φτιάξει.Θέλει μόνο χρόνο να έχει κανείς και λιιίγη υπομονή .
Ετσι και σ'εμένα το συγκεκριμένο μπλογκ μου έδωσε πολύ θάρρος να ολοκληρώσω τα καραβάκια μου και να μην τα παρατήσω και ορίστε πόσα προέκυψαν:








Και το σημερινό καράβι ,το μεγαλύτερο, το έφτιαξα για να το αφήσω στο παιδικό τμήμα της σχολής της Βυζαντινής μουσικής ,που πηγαίνω πάρα ποοολλααά χρόνια και δε λέω να τελειώσω, γιατί είμαι κακή μαθήτρια...Ελπίζω πάντως να αρέσει το καράβι στα μικρούλια!


Οι φωτογραφίες ,επειδή είναι από κινητό ,τα αδικούν λιγάκι .Δε πειράζει ,σκοπός είναι να πάρετε μια ιδέα και να ασχοληθείτε και εσείς με κάτι όμορφο ...
Αυτά τα ολίγα από εμένα.
Καλές δημιουργίες να έχουμε!Α!Και καλό μήνα από αύριο!
Update :Φωτογραφίες με τη ψηφιακή:


Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2011

Kαλό χειμώνα τώρα πια...με ένα λικεράκι...

Επειτα από τόοοοοοοσοοοο καιρό και αρκετά πειράματα στρώθηκα για να ανεβάσω μερικές αναρτήσεις για να κάνουμε όλοι μας πιο όμορφη και πιο δημιουργική τη ζωή μας!
Ελπίζω να είστε όλοι καλά!
Θα ξεκινήσω με ένα λικεράκι πανεύκολο 2 υλικών ,παρακαλώ!Δε χρειάζεται την προσθήκη ζάχαρης,αλλά αν δεν αρέσει σκέτο, φυσικά και μπορείτε να βάλετε όση επιθυμείτε.
Λοιπόν,θα χρειαστούμε ρακί ή τσίπουρο,αλλά πιστεύω πως μπορεί να γίνει και με άλλα αποστάγματα-ποτά ή και με οινόπνευμα ποτοποιίας,για το οποίο δε γνωρίζω εκ πείρας ,αλλά έχω ακούσει ότι έχει πολύ καλά αποτελέσματα καθ'ότι δεν έχει μυρωδιά ,όπως συνήθως η ρακή ή το τσίπουρο.Και τέλος θα χρειαστούμε ξύλα κανέλας,καμιά δεκαριά, μικρά φτάνουν.Βάζουμε όση ρακή θέλουμε σε ένα βάζο,αρκεί να καλύπτει τα ξυλάκια κανέλας ,κλείνουμε με το καπάκι του και το αφήνουμε σε ένα ντουλάπι ....

Εγώ μετά από 2-3 βδομάδες ,δε θυμάμαι καλά,το δοκίμασα και ήταν πολύ καλό!Τώρα γιατί δε βάζω ζάχαρη.Η κανέλα ,αν έτυχε να βράσετε ποτέ για παρασκευή αφεψήματος(για τις δύσκολες μέρες μας)θα έχετε διαπιστώσει πως το αφέψημα ελαφρώς γλυκαίνει.Ακριβώς το ίδιο συμβαίνει και με το λικεράκι κανέλας,γλυκαίνει ελαφρά και πίνεται ευχάριστα τουλάχιστον από μένα και τις φίλες μου που το δοκίμασαν,αλλά γούστα είναι αυτά και μπορείτε ,αν θέλετε, να βάλετε ζάχαρη.Επίσης λιγάκι πικρίζει,αλλά αυτό είναι φυσικό ιδίωμα της κανέλας.
Επίσης να πω πως σύμφωνα με ιατρικές έρευνες η κανέλα βοηθάει σημαντικά στον διαβήτη, δείτε αυτό:
http://www.medlook.net/article.asp?item_id=2353
Τέλος ,αν και δεν το δοκίμασα ακόμη,μου είπε μια φίλη πως θα πήγαινε τέλεια σε γλυκά για αρωμα και γευση.Δοκιμάστε το αν σας αρέσει η κανέλα!

Δευτέρα 27 Ιουνίου 2011

Diaper cake ή τούρτα από πάνες

Γεια!Τι κάνετε;Διαπιστώνω πως έχω να βάλω ανάρτηση 2 μήνες!Που τρέχει το μυαλό μου ;
Σε χιλιάδες πράγματα...
Βέβαια και αυτή είναι η τελευταία φορά που γράφω για το καλοκαίρι γιατί στις διακοπές δυστυχώς δεν έχουμε ιντερνετ,αλλά από την άλλη είναι μια καλή αποτοξίνωση από την ψηφιακή τεχνολογία,οπότε δε στεναχωριέμαι πάρα πολύ.
Σήμερα ήθελα να σας δείξω πως να φτιάξετε ένα δώρο για μια φίλη σας που γέννησε πρόσφατα.Μπορεί να γίνει και με λίγα χρήματα ,αλλά και με περισσότερα,από εσάς εξαρτάται.Χρειάζεται να πάρετε τα εξής υλικά:
50 πάνες για νεογέννητα
λαστιχάκια
πιπίλες
αφρόλουτρο μωρουδιακό
κρέμα συγκάματος
μπιμπερό
κουδουνίστρα
ένα στρογγυλό χαρτόνι
και ό,τι άλλο μπορείτε να σκεφτείτε ότι χρειάζεται ένα μωρούλι ή η μαμά του.
Σε αυτό το σύνδεσμο θα δείτε πως μπορείτε και εσείς να φτιάξετε μία τούρτα από πάνες.
http://www.youtube.com/watch?v=1rkogoDR4pI&feature=related

Iδού η δική μου εκδοχή:



Τρίτη 10 Μαΐου 2011

Ραφιέρα από παλέτες ξύλινες...

Καιρό έχουμε να τα πούμε εεεε;Σήμερα λέω να γράψω για τις παλέτες!
Ξερετε αυτές τις ξύλινες πεταμένες παλέτες που υπάρχουν στην ακρη των δρόμων και που συνηθως δεν τις δίνουμε και πολλή σημασία ;
Ε.. και όμως αυτές μπορούν να γίνουν πανέμορφες ραφιέρες για τα βιβλία,τραπέζια κλπ.
Εδω σας δείχνω μία μόνο από τις πάμπολλες που υπάρχουν στο σπίτι μας.Εγώ τις σχεδιάζω,ο σύζυγος τις φτιάχνει και στο τέλος τις βάφω εγώ.Θα μου πείτε πως δεν είναι και τέλειες,δεν πειράζει, σημασία έχει ότι εμάς όμως μας αρεσουν και έχουν συμμαζευτεί όλα τα βιβλία μας και το σαβουριό μου.