Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2012

Εχω ιωση και δεν έχω καθόλου όρεξη!

Δεν ξέρω αν το έχετε πάθει,να θες να κάνεις χίλια δυο πραγματα και να μην έχεις όρεξη...Εχω μια ιωση από την αρχή των εορτών ,αλλά δεν ήμουν όλες τις μέρες χάλια.Σήμερα είμαι πιο χάλια,νιώθω το λαιμό μου πρησμένο και νιώθω αδυναμία.Αν επιμένει θα πάω σε γιατρό.Και ειχα σκοπο να κάνω τόσα πράγματα,τελικά με λίγα ασχοληθηκα μες τις γιορτές.
Τελοσπάντων ,θα σας δείξω τι έκανα λίγο πριν τις γιορτές .

Πήρα φόρα αφού είδα την Κατερίνα που ασχολήθηκε πρόσφατα με τα θαλασσόξυλα,γιατί θεωρούσα ότι ήταν πολύ καλοκαιρινά για να σας τα δείξω, αλλά όπως και να 'χει δεν πειράζει,ξέρω πως δε θα με παρεξηγήσετε,ούτε θα με κρίνετε αυστηρά!Εφτιαξα 2 κατασκευές .

Είχα ενα  καθρέφτη μπάνιου από φοιτήτρια,αλλά τον έσπασα κατά λάθος και την πλαστική  κορνίζα του  λυπήθηκα να την πετάξω.Αρχισα ,λοιπόν να κολλάω  θαλασσόξυλα γυρω -γυρω ,όπως νόμιζα καλύτερα ότι θα ταίριαζαν.Η αλήθεια είναι ότι όσο τον έφτιαχνα δε μου άρεσε καθόλου  και απογοητευόμουν συνεχώς ,το σαλόνι ήταν κατειλημμένο από τους καθρέφτες ,θαλασσόξυλα κλπ.Αλλά στο τέλος ,έβαλα και μερικά κοχύλια ,όπως είδα και στης Ρένας τον καθρέφτη.Πρόσθεσα και ένα  αστερία και ένα ιπποκαμπάκι που το αγόρασα παλιά από Θεσσαλονίκη,αλλά να σας πω την αλήθεια ,το λυπήθηκα έτσι βαλσαμωμένο που ήταν,αλλά το πήρα γιατί μου είχε φανεί σαν μικρό θαυματάκι,σαν θησαυρό....Οι φιλόζωοι ας με συγχωρέσουν...
Εφτιαξα και κάτι μπαλάκια από κοχύλια που μου έδωσε η κουμπάρα μου Ιωάννα από το γάμο της (στόλιζαν τα τραπέζια των καλεσμένων  της).
Γεια σου βρε κουμπάρα!!!
Τα μπαλάκια αυτά, μετά από πολλή αναζήτηση, βρήκα ότι είχα δει την ιδέα από την άλλη Ρένα εδώ .Και ορίστε το αποτέλεσμα:



 Μου αρέσει χωρίς καθρέφτη μέσα και στολίζεί την κορυφή μιας βιβλιοθήκης ...
 Ο σπασμένος  καθρέφτης που υπήρχε  μέσα στην προηγούμενη πλαστική κορνίζα δεν πεταχτηκε.Πήρα το ένα μεγαλύτερο κομμάτι του και το κόλλησα πάνω σε ένα χαρτόνι.Μετά ,άρχισα πάλι την ίδια  διαδικασία .Κολλούσα γύρω-γύρω τα θαλασσόξυλα κλπ.Στο τέλος ,επειδη ήθελα και μια βάση  για να στέκεται, του κολλησα και μια σανίδα-θαλασσόξυλο και ορίστε:
 

Πιο πολύ ο πρώτος μου αρέσει,να σας πω την αλήθεια...Εσάς;
Πάω τώρα να φαω λίγη ζεστή χορτόσουπα που με ανακουφίζει πολύ...γιατί δε μπορώ να γράψω άλλο.Συγχωρέστε με...Σας φιλώ...




16 σχόλια:

  1. ΜΑΡΙΤΑ ΜΟΥ , Η ΙΩΣΗ ΣΕ ΩΦΕΛΕΙ ΛΕΩ ΕΓΩ!!!!!!!!!
    ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΚΑΝΕΣ!!!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ!!!!!!!!!!
    ΚΡΑΤΗΣΕΣ ΛΙΓΑ ΓΥΑΛΟΞΥΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΡΤΑΡΙ ΣΟΥ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΚΑΙΡΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΕΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαριτακι μου..να πας στο γιατρο..τι περιμενεις να γινεις ποιο χαλια..να μου πεις αυριο πως θα εισαι..και να πας..πολυ ομορφα ολα..τελικα το καθε υλικο εχει την δικια του ομορφια και για την καταληλη κατασκευη..καλο και ξεκουραστο βραδυ..φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαρίτα μου περαστικά σου με το καλό να γίνεις γρήγορα καλά!!!Οι δημιουργίες σου πολύ όμορφες μυρίζουν καλοκαιράκι μόνο που είναι λίγο μακριά χα χα χα!!!Φιλάκια και καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τα έργα σου πολύ όμορφα!Νομίζω όμως ότι μετά από τόσες μέρες με συμπτώματα αφού δεν έχεις βελτιωθεί ήρθε η ώρα να παρεις αντιβιωτικό!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μαρίτα μου, πανέμορφο!Περαστικά σου γλυκιά μου!φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μαριτα κατ αρχάς περαστικά σου και επίσης Καλη Χρονια, με υγεία και δημιουργία.
    Πράγματι το πλαστικό πλαίσιο έγινε πολύ όμορφο με ΄θαλασσινό αέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και μένα το πρώτο μου αρέσει πιο πολύ. Ξέρω πως είναι δύσκολο να δώσεις κυκλικό σχήμα. Περαστικά σου και κουράγιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Περαστικά!!!Πολύ όμορφες οι κατασκευές σου και θα συμφωνήσω μαζί σου το πρώτο μου αρέσει περισσότερο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΜΑΡΊΤΑ ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΤΙΚΆ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΙ ΕΓΩ ΤΟ ΕΠΑΘΑ ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΚΙ ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΣΕΙ.ΝΑ ΠΑΣ ΣΤΟΝ ΓΙΑΤΡΟ ΑΛΛΑ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ ΣΟΥΠΙΤΣΕΣ ΚΑΙ ΠΟΡΤΟΚΑΛΑΔΕΣ.ΕΓΩ ΑΠΟΦΕΥΓΩ ΤΙΣ ΑΝΤΙΒΙΩΣΕΙΣ.ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ.ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΤΟ ΠΡΩΤΟ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μαρίτα περαστικά!!Μαρεσουν όλα οσα έφτιαξες και τα θαλασσσοξυλάκια στο στεφάνι τα εχεις βάλει πολυ ωραία!!!Μπράβο που δεν πετας και εσυ τίποτα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ωχ..περαστικά..σαν τη υγεία τίποτα!!υγεία να μας χαρίζει ο Θεός στο σώμα και στο πνεύμα!!πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μαρίτα μου καλώς σε βρίσκω κι εγώ!
    Περαστικά σου, ελπίζω ήδη να νιώθεις καλύτερα...
    Αχ αυτά τα θαλασσόξυλα, αγαπημένα.
    Όμορφο και το θαλασσινό σου στεφάνι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλά, ο τίτλος σου μ' έστειλε!!!Είναι ο ιδανικός για τις εποχές που ζούμε!
    Μπορεί ν'αργώ, αλλά δε λησμονώ...
    Ευτυχισμένη χρονιά να έχεις μαζί μ'αυτούς που αγαπάς!!!
    Περαστικούλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ,ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή